Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Blir snart smårar her! Nå har det holdt på et par timer, og ser ikke ut til å gi seg! Er såpass at jeg må puste meg gjennom de, men kjenner jo også at det bare er kynnere...noe så irriterende!! Måtte bare syte litt..hehe..
Rosmari S Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 hei hei... jeg vet akkurat hva du snakker om...har det sånn selv til tider..... men heldigvis så går de over igjen da.... hvor langt er du på vei da?
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Hei Ja kjenner til dette jeg også, men trøster meg med at dette må jo hjelpe på fødselen om ikke annet ; )
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Er 35+4 i dag! Og får inderlig håpe dette hjelper for noe! Hehe...riiimelig ubehagelig!
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 35+6 her:) Enig, sist svangerskap hadde jeg mye kynnere men denne ganger tar de jo av, var sikker på at jeg hadde en rie igår så vond var den.. begynte å se på klokken, lurte på om jeg skulle ringe sambo.. men viste seg at det bare er kynnere.. huff.. hehe Må si jeg er spent om dagen fikk første snuppa 12 dager før, så to uker nå kan snuppe nr to være her;)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Spennende da! Fikk første snuppa noen dager før jeg også, 10 dager, håper egentlig jeg slipper å vente aaaaltfor lenge på frøken nr. 2:) Kan ikke huske jeg hadde såå tette kynnere forrige gang nei, men kan jo ikke forvente at det skal være likt fra gang til gang heller kanskje:)
Mayken Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Heisann vennen. Kjenner meg igjen i det du beskriver. Har hatt sinnsykt mye kynnere dette svangerskapet, og mensmurringer i flere dager nå, nedpress og stikkninger. Begynner å bli sliten og lei. Får ikke gjort noe sammen med familien for alt gjør vondt, eneste som ikke er vondt er å sitte godt tilbakelent eller ligge på siden. Magen er knallhard med en gang jeg reiser meg, og rumpa til ungen ligger å presser på samme sted hele tiden, har så vondt i huden der, kjennes ut som om jeg har et sår på innsiden som rivner opp hver gang jeg reiser meg opp. Så foretrekker sofaen for tiden. Du får ikke lov å snike i køen, vi skal jo møtes på føden vi da, du får si i fra slik at jeg kan ta en pepptalk med denne ungen når din tid nærmer seg.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Åhh hadde vært så lett hvis det var likt, kunne stilt klokka etter starten på fødselen:D Sist startet det med vannavgang..enkelt og greit egentlig da vet du at det er igang, men rier huff de kan jo dabbe av, og den berømte slimproppen så jeg aldri noe av:D Din fødsel da hvordan startet den sist?
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 Så du har det slik du også ja, kanINA...føler meg jo reint invalid her, er i alle fall ikke stort jeg får gjort! !Hehe.. Sist startet det med småknip i magen, ikke som kynnere men mer som om jeg skulle på do med diare når som helst. Bortsett fra at jeg aldri var på do da, og at knipene kom gjennom hele natten med jevne mellomrom. Blei vondere etterhvert, så da mistenkte jeg vel at det var noe på gang, men var overbevist om at jeg kom til å bli sendt hjem da vi dro på føden. Sikkert bare mageknip... Men det endte jo med at snuppis kom noen få timer etterpå da:) Veldig nysgjerrig på hvordan det kommer til å starte denne gangen gitt, og kommer jeg til å skjønne at det er noe på gang? Hehe..
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Hehe må le litt, sitter her med akkurat som du beskriver over småknip i magen. Startet etter sengekos igår kveld og hadde tredje dårlige natten på rad med mye do gåing og snuing men har bare fortsatt utover dagen i dag.. Har sånn småvondt i ryggen også, nesten som luftsmerter i ryggen.. Kjenner jeg blir litt små nærvøs;/ Skal straks ta meg en dusj for å se om dette roer seg.. huff min kjære også ganske fra seg, for bilen vår er til rep denne helga.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå