Gå til innhold

Er det flere her inne som savner nære og gode venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine gode venninner bor nå så langt vekke, at det er sjelden vi sees. Få av dem har barn også, og jeg merker at vi har vokst litt fra hverandre pga det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her... og de jeg har nå er veninner som ikke er der vi er...de er mer opptatt av bylivet...så vi blir nok mye alene i helgene....

så er det også vanskelig og stifte godt bekjentskap i voksen alder...de fleste har liksom de som de trenger...

Skrevet

Ja, mange rundt oss er også mer opptatt av bylivet, Tingeling27... Ikke så lett å bli kjent nei. Skulle ønske jeg kunne ta fri fra jobb noen år og gå på skole igjen, nesten. Det var så mye lettere å bli kjent da!

Har også inntrykk av at de fleste har dem de trenger, men tror nok det er flere som oss, som ønsker seg bekjentskaper som ikke er så overfladiske... Hvor i landet bor du forresten?

Skrevet

Ja, har få venner.. Og de få veldig gode vennene jeg har bor vekk.. :s Derfor jeg sitter her en lørdagskveld.. :P Savner gode venninner jeg kan finne på ting med.. :(

Skrevet

ja enig med deg at det var lettere når man gikk på skole,men samtidig så er jo de som går på skolen også litt opptatt i bylivet...

jeg savner noen veninner som er litt i samme situasjon som meg...barn,mann osv...men som også kan være med å dele en vin eller to innimellom og kanskje ta en veninnekveld med skravlings og kanskje en tur ut innimellom...samtidig venner som man kan invitere på middagskos osv med mann også...:)

hadde vært så koselig...savner det veldig masse:)

vi bor på østlandet:) du da??

Skrevet

Da er vi alle fall ikke helt alene, Otrivin! Men det er ingen god følelse, og blir mange dager og kvelder hjemme i stua...

Skrevet

Åh, Tingeling, der beskriver du hva slags venninner jeg ønsker meg!!! Østlandet jeg også! :o)

Skrevet

Akkurat det samme har jeg lagt merke til også egentlig... Bor liksom et stykke vekke fra alle de gode gamle, så d blir mest telefonkontakt og msn-kontakt.. Er ikke det samme lenger.. Men sånn er det når en blir opptatt med studier, jobb og familie. Ihvertfall i en alder av 23, DA merkes det veldig godt. Det var da jeg begynte å studere å jobbe igjen...

hvor bor dere forresten ? Jeg bor på vestlandet.

Skrevet

Jeg har en søt mann som venter på meg med kaffe og dessert nå, men titter innom her senere i kveld jeg, jenter! :)

Skrevet

ååå så bra:) kanskje vi ikke bor så langt unna hverandre?? det hadde jo vært topp , for da kunne vi kanskje blitt litt bedre kjent???

blir mange alene helger for også...siden vi ikke fester så mye lengere, så blir det å sitte og se på tv og legge seg tidlig for vår del....kjedelig å føle seg som 60 når man ikke er det enda hehe.... du skjønner hva jeg mener;)

Skrevet

Ja, det hadde vært supert! :o) Høres ut som vi lever ganske like liv for tiden. Hehe... Har dere barn fra før? Kanskje vi kan snakkes på msn eller noe?

Skrevet

Sånn er det her også. Savner veldig det vennskapet som var før. Men sånn er det vel for folk flest. Man vosker opp. Og mange ganger vokser man forbi hverandre, selv om det er trist.. Men jeg skulle veldig ønske at jeg hadde mer kontakt slik som før med et par av mine venninner. De er så gode å ha når " vennskaps kjemien " er der, hvis dere forstår, hehe..

Skrevet

ja jeg tror faktisk også at det er sånn det ligger an. etter hvert som vi vokser og utvikler oss mentalt, så vokser vi fra våre ellers så gode venner. Og det skjer ofte uten at en merker det, og når en merker det så er de nærmest borte.

Og hvor går en egentlig for å finne samme connection med andre? vanskelig å si. Tilfeldigheter tror jeg. Men vanskligere i voksen alder enn i skolealder, det er nå helt sikkert

Skrevet

jepp det gjør det:)

jeg sendte deg en e-porst til postkassen din i går...vet ikke om den funker jeg?? har du fått den??

kan godt snakkes på msn eller noe ja:) ,men jeg vil ikke legge ut adressen min her hehe

Skrevet

ch_88 *9pp*

Hvor bor du?

Skrevet

Nemofish: Jeg bor i Telemark. :)

Hvor bor du?

Skrevet

Tingeling: Jeg har svart deg! :o)

Skrevet

Kjenner meg igjen der ja. Har ingen venninner jeg har kontakt med hver dag. Beste venninna mi flytta i 7klasse til Sverige. hatt kontakt med henne 3-4 gang siden den gang. Ser ikke ut som hun har inntresse av og ta kontakt heller. Sært i grunn.. Vært hyggelig med flere venner=)

Skrevet

Hvor bor du WhiteAngel? Ser dere har prøvd lenge! Håper den sitter for dere snart! :o)

Skrevet

Har ikke lenger noen nære venninner. De flyr fortsatt på byen, akkurat som da vi var 17....selv de som har små barn. Lurer faktisk litt jeg, når jeg stadig ser fylle og festebilder på facebook.. hvor gjør de av barna sine hver helg?

Nei, jeg er nok en "treiging", som syns det er hyggeligere å ha rolige kvelder, enten alene med mannen, eller på besøk hos noen kjente el familie. :-/

Skrevet

Samme tenker jeg, Aiva... Lurer litt på hvordan folk prioriterer etter at de har fått barn... Absolutt greit å ta seg en fest innimellom, men for mange virker det som om det er om å gjøre å få barnevakt hver helg, slik at man kan "leve livet". Savner noen å gjøre ting med, sammen med barn(a) og som venninner/vennepar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...