*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Gutten min på snart 3 år er så har i magen, får ikke til å bæsje... Han liker ikke svisker så det kan jeg glemme... Noen som har et tips?
Ksenia & Anjem Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 biola yoghurt funker som bare det =)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg ga sviske yoghurt. Putt linfrø oppi eller linfrøbrød. Og så ga jeg han en pakke med rosiner. Det funket!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 Ja, rosiner har jeg jo liggende, må gi han det i morgen. Han er sovnet nå, men stakar han har strevet i hele dag...
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Har han det akkurat nå eller sånn at han plages generelt med hard mage? Har han det hele tiden bør han få mer fiber i kosten og mer vann å drikke.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2009 Er blitt det nå de siste dagene. Er sluttet med bleier nettopp og det er vel litt skummelt å bæsje også..men han må jo til slutt. Men de siste dagene har han gåt att og fram på do hele dagen uten å klare noe. Tissing går fint, tisser ikke mer i bleien heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå