Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Det er mye snakk om klær som ikke holder mål her inne. Jeg mener at det ikke alltid er klærne det står på. Vi har ei jente på 3 som alltid er kald på hender og føtter, uansett hva hun har på seg - reimavotter har jeg forsøkt, før noen hevder det er svaret. Hun er rett og slett bare ei frosen lita jente, forhåpentligvis vokser hun det av seg.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Ja alle er forskjellige. Adrian er en varmunge, han er naturlig vanvittig varm i kroppen, så vi kan ikke ta på han for mye rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Min erfaring er at Reimavottene ikke holder mål i kulda, derimot Hestra votter holder hendene varme her. Ellers så har jeg også et barn som ofte er kald på føtter og hender, men desse vottene fungerte bra.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Eldstemann var kanonvarm av seg og ble aldri syk om vinteren. Brukte ingen ting under parkdress annet enn vanlige klær han hadde på. Yngstemann bor i ull dag og natt, har ekstra lag med ull og fleece under dressen og blir syk bare vi puster på han. Jepp barn er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Bruker hestravottene, men orket ikke nevne det da hestra ikke har samme "MUST"-statusen som reima. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå