Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 3 dager etter fødsel nå og tårene bare siler og siler.. Vet jo det går over, men leser gjerne om andres erfaringer om dette...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 jeg husker ikke detaljer, men husker at tårene satt løst enkelte dager. Det var gjerne de dagene hvor jeg var sliten. Da gråt jeg for ingen ting. Dagen etter følte jeg meg som regel bedre.
lille je Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 De kom vel egentlig aldri... Jeg gråt pga at jeg var frustrert over amminga vi ikke fikk til i starten, og over melkespreng og vondt i revnet underliv, men det regnes vel ikke som barseltårer?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 gråt og gråt av samme grunn som lille je.. merket vel igrunn ikke at det gikk i barseldepresjon, men det er mistanke om det nå som jeg er gravid igjen og har fått snakket med JM om de tidligere opplevelsene/problemene mine.. Bare vær obs, så går det bra:)
lilleღpersille Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Ja de barseltårene! Tårene rann i strie strømmer fra dag 3 med meg også. Om jeg var gla eller lei meg. Amminga gikk ikke så lett og den nyankomne var ikke akkurat så veldig fornøyd med hva jeg klarte å prestere. Puppene sto i giv akt og hadde problemer med å løfte babyen. Fikk både Syntocinon spray og noe ull lignende som jeg skulle ha på puppene og festes med en sønderklipt nettingtruse:) Haha da lo vi godt. 1,5 uke etter fødsel satt jeg og hylgrein når vi såg på "lange flate ballær 2", følelsene gikk i berg og dalbane. Men det er godt å vite at det går over og man blir "normal" igjen:) Lykke til!
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Dag nr 2 var jeg som et hormonelt vrak. Bare grein og grein. *Men så gikk det over neste dag=)
Grigri m/3 gutter Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Jeg også gråt en del fra dag 3 ca, babyen var snill og sov hele dagene mens pappaen var på besøk, men så var han våken omtrent hele natta, og jeg satt der mutters alene og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Ammeproblemer hjalp jo ikke på, hvert måltid var helt grusomt for både babyen og meg. Det ble nå bedre, husker ikke når, det var så mye gråting de første mnd...
tuppen og lillemor Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 ja skulle tro det aldri ble tomt.... min lille engel var syk da hun ble født... så eg gren konstant, tøft å få ett barn som lå under kniven 1 døgn gammel... veldig lykkelig og ulykkelig på samme tid.... eg syns den tiden var tung...men det går jo over, og alt gikk jo veldig fint med opprasjonen og...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Jeg gråt hver gang jeg ammet i en måned eller noe. Husker ikke helt når det gikk over, men det varte en stund hos meg. Veldig typisk når jeg ammet i sengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå