Gå til innhold

Har dere medisinskap hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har,men det er ikke skrudd opp.har stått i et skap over et år nå...

Vet ikke om det kommer opp heller ;o)

Men det hadde vært greit å få bedre plass i krydderskapet egentlig.Åpna døra og der raste det ut plaster og massevis av anna ting man kunne satt i et medisinskap...

Er det bare meg som har alt stabla over ovnen og ikke i et skap med lås??

Må ha med at farlige ting er satt et anna sted da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tok meg sammen i ifjor da jeg innså at jeg hadde altfor mye farlig på badet... Så nå har jeg et fint medisinskap MED lås ;-)

Skrevet

Ja, eller rettere sagt et vanlig baderomsskap med barnesikring på. Ingen skumle tabletter eller lignende på kjøkkenet altså :)

Skrevet

Gulp........der minnet du meg på noe ja......Nei, jeg har ikke medisinskap med lås.

Jeg har ingen farlige medisiner heldigvis, men det er klart at det er smart å ha alle piller innelåst fra små barn.

Har et kjøkkenskap fylt med myyyye piller. Har jo en fortdi i helsekostbransjen og da kan man kanskje forestille seg lageret jeg har med slikt. Selv om jeg har ryddet og levert inn mengder på apoteket oppigjennom.

Alle homeopatiske midler har jeg gjemt unna i en kurv på soverommet i takhøyde (nesten), men jeg tenker stadig tanken om et eget skap. Problemet er at jeg foreløpig ikke har funnet en plass til det skapet, for da snakker vi nok om et stort skap;-D

Skrevet

problemet mitt er at jeg ikke vet hvor jeg skal henge det.Lite plass på badet. Men skulle ha låst inn div ja. Får se om jeg får ræva i gir,slik at jeg får unna tingtang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...