Gå til innhold

Er allerede lei av å være gravid i uke 23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere??

Magen er i veien på trening og i sengen. Savner vin som bare f.... og vil gjerne spise både foie gras og ost.

Grrrrr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vin og fy-fy mat klarer jeg fint å holde meg unna disse få månedene, men det jeg er dritt lei av er å føle meg innesperret... :-( Har en veldig bekkenløsning så jeg er 100 % sykmeldt og klarer ingen ting! Kan klare en liten tur på kjøpesenteret, men da er bekkenet helt ødelagt! Sover dårlig om natta pga smertene og jeg er bare dritt lei å hele tiden ha vondt og være konstant sliten og trøtt pga manglende kvalitets søvn! :-( Og det blir bare værre... Men lyspunktet nå er jo hvert lille spark jeg får av lille jenta mi! <3

Skrevet

Huff, det hørtes ikke bra ut. Da skal jeg slutte å klage for jeg har ingen plager sånn sett.

Lykke til videre: )

Klem

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Er drittlei alle plagene ja. Bekkenløsningen er et helvete, jeg er helt handicappet i perioder. Spesielt når jeg har vært på jobb (er aktivt sykemeldt). Magen begynner å bli ganske stor allerede (eller, den går ihvertfall langt opp, ligger helt i toppen av skjemaet på SF-mål) og det begynner å bli tungt å puste. Med en liten en på halvannet år i tillegg blir dagene tunge... Men heldigvis går ukene myyye fortere nå enn sist, og jeg tror nok jeg skal holde ut :-)

Det er bare sånn det er å være gravid, og premien er jo helt fantastisk da :-)

Skrevet

Godt ikke uka er så lang da var det første jeg tenkte da jeg så overskriften;p hihi

Skrevet

Uff, blir noen laaange uker på deg framover.. Jeg tror det er veldig viktig å ikke fokusere så altfor mye på graviditeten og alle tingene man ikek kan spise og drikke. Prøv heller å få tankene over på noe annet. Får håpe du klarer det, så du ikke ender opp superdeprimert mot slutten:) Lykke til

Skrevet

Har vært veldig heldig, og ikke hatt kvalme, bekkenløsning eller noen andre kjipe graviditetssymptomer, verken i forrige svangerskap eller nå. Men er 100% sykemeldt etter en menignitt, og synes på mange måter dette svangerskapet er mye tyngre enn det første. Første gang var alt magisk, og man var litt "hellig" som førstegangsgravid. Denne gangen er det mye mindre fokus rundt graviditeten, fra familie og venner. Det er snarere litt sånn "så hyggelig at du er gravid igjen punktum." Dessuten tar jo to-åringen hjemme både krefter og oppmerksomhet, så det blir ikke så mye "tid" til å være gravid. Når jeg i tillegg går hjemme og ikke kan foreta meg stort blir dagene lange. Jeg er også mer bekymra denne gangen. Har som sagt ingen store plager, men synes det er langt igjen jeg også, selv om jeg er halvveis.

Men skal se at plutselig blir det stress... :)

Skrevet

Vin, ost og foie gras, bor du i Frankrike eller? :)

Jeg skjønner hvordan du har det, jeg drømmer om den dyre vinflaska jeg skal nyte etter at ammingen er over. Jeg er derimot på slutten, har planlagt ks om 9 dager.

Hold ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...