Gå til innhold

.....jippi...............

Endelig ny spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom krysset frem på testen! Og jeg som testet før jeg dro ut på byen i går, da var den negativ. Hmmm ja ja sånn skjer. Mensen skulle komme i dag, og siden jeg ikke har sett noe til den tok jeg å testet nå....

Så nå krysser vi fingre og tær for at dette skal gå bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye Endelig spire i magen - for andre gang! :-)

Det var en skikkelig god nyhet. Tenk at du er gravid! Spennende greier...tenker Benedicte blir en super storesøster :-)

Skrevet

åååå så utrolig gøy!!!!

Gratulerer så mye!

Når regner du med at du får termin? Krysser med for at det går helt strålende med spire nummer 2 i magen din :-)

Nei, dette var artig synes jeg!!

Skrevet

Termin er ca 12/13 oktober. Kommer jo opp forskjellig på de forskjellige kalkulatorene.

Så det blir nok ihvertfall et oktoberb barn, hvis alt går bra. syns det er litt rart.....

Men vi gleder oss masse!

Skrevet

Hei,

Gratulerer så masse. Dette var spennende nyheter. Håper alt går fint og at formen din holder seg bra. Så spennende for Benedikte å bli storesøster.

Skrevet

Så gøy! Gratulerer så mye! Dette blir spennende for både store og små.

Skrevet

Så moro å høre. Gratulerer så mye. Krysser fingrer for at alt skal gå bra :-)

Skrevet

Så morsomt :) Gratulerer så masse. Hils gubben og lille Benedikte og gi de en klem fra oss tre.

Jeg går nå inn i uke 31 i morgen... Jammen meg bra at tiden begynner å gå nå. Jeg begynner å se lyset i tunnellen :D Håper virkelig du slipper plagene, endelig spire. I dag har jeg igjen vært hos fysion og det er rene torturen, men men... Jeg får nå øvd på å beherske smerte - HAHA

Skrevet

Gratulerer så mye!! Det var kjempehyggelige nyheter! Må være spennende for Benedicte å bli storesøster:) Du må holde oss oppdatert etterhvert som magen begynner og vokse!

Håper du får en flott tid fremover og får nyte hver dag med den nye lille spiren:)

Store klemmer fra oss

Skrevet

Heisann!

Gratulerer så mye med den positive testen! Gjempeartig å høre.

Et oktoberbarn blir bra, ser du. Jeg må medgi at jeg synes det var litt enklere med påkledningen i begynnelsen med en liten marsbaby, men det går nå med en oktoberbaby også :) Det er bare litt flere lag som må til når vi skal ut om dagen.

Benedicte blir sikkert en super storesøster og det er så hyggelig å se på søskenkjærligheten. Josefine går ofte og stryker Theodor på kinnet og det er så godt å se på :)

Håper du får et greit svangerskap med ikke så mye kvalme og bekkenløsning.

Klem fra oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...