Kjærlighet <3 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 I morgen er jeg 12 fullgåtte uker og rusler dermed over i 2.trimester! Det føls kjempedeilig! Men har en ny milepæl allerede om 2,5 uke... Da skal vi på utvidet ul ved St.Olavs fosterdiagnostikk siden Aileen hadde en alvorlig hjertefeil. Tror ikke skuldrene senker seg helt før den dagen er over.. Uansett, deilig å være ferdig med 1. trimester! Lykke til dere andre, så kommer dere vel etter om ikke så lenge :-) Ha en flott lørdagskveld
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer da! Jeg følger etter deg på 2 trimester om 3 dager:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå