Gå til innhold

Siste dagen i 1.trimester :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er jeg 12 fullgåtte uker og rusler dermed over i 2.trimester! Det føls kjempedeilig! Men har en ny milepæl allerede om 2,5 uke... Da skal vi på utvidet ul ved St.Olavs fosterdiagnostikk siden Aileen hadde en alvorlig hjertefeil. Tror ikke skuldrene senker seg helt før den dagen er over..

 

Uansett, deilig å være ferdig med 1. trimester! Lykke til dere andre, så kommer dere vel etter om ikke så lenge :-)

 

 

Ha en flott lørdagskveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer da!

 

Jeg følger etter deg på 2 trimester om 3 dager:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...