Gå til innhold

Markelig opplevelse, skikkelig hovene pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tidligere i uka så våknet jeg og puppene føltes skikkelig hovene ut, var midt på natta så så ingen ting. Kjente på dem og de var hovne.. Skikkelig rar følelse. Har IKM i dag.. Puppene er kjempe ømme!! Vært det i en uke nå, og har vært litt små uggen siden i går kveld. Uten å føle meg syk, om noen skjønner. At jeg ikke tenkte på å kjøpe en test i dag! :P

men dette med puppene var merkelige greier altså... :S

Og i natt så drømte jeg forresten at jeg tok en graviditets test og den var positiv... Håper jeg sanndrømte altså!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo tyde på at det er noe på gang her da=) Puppene er jo noe av det vanligste tegnet så tidlig da=) kjøp test i morgen hvis du bor ett sted der det er søndags åpent apotek.

Skrevet

fikk mensen på søndag, men var ekstremt minimalt, så ga det seg, fikk det igjen mandag kveld, og nå er det bare pitte litt hele tiden.. Pleier å ha ekstreme menssmerter og skikkelig kraftig blødning... Har ikke kjøpt noen test enda, siden jeg har fått mensen, men det er jo så lite så lurer på om jeg burd teste meg alikevel?

Skrevet

Hei Loppa.

Jeg syns det er grunn til å kjøpe en test. Jeg testet posotivt en-to dager før ikm (veldig veldig svakt, se nøye etter i flere minutter) da hadde jeg hatt små brunlige blødninger med litt rødt om mdrgen i seks dager. Blødde i teo dager etter første test og testene ble bare mer og mer klare. Og puppene? De er jo et kapittel for seg selv, store og ømme og vonde AO!

Krysser fingrene for et kryss

Skrevet

nå merker jeg at jeg fikk litt "hjertebank" :P da er det kanskje håp da? :)

Vil jo så gjerne ha positiv test men blir jo så skuffa hver gang det er negativt..

• 2 uker senere...
Skrevet

ble skuffet denne gangen også... :(

Hadde svake blødninger i 3-4 dager, men så tok den seg opp igjen, og ga seg ikke før etter 10 dager... Æsj... Alle andre rndt meg blir gravide på pilla... men men.. Kan ikke miste motet :) Ny runde med masse herlig senge kos ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...