Gå til innhold

Handle billig blir fort dyrt det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært å handla,og jadda det ble en del....

Pleier skjeldent handle der,men jammen hadde di mye godt til en billig penge.Så posene ble mange....Å sunne ting ble det masse av.

I kveld skal jeg "befrukte meg" hahahahah ;o)

(billig frukt er namnam for en hermetikkboks.Skal se jeg blir frukcoktail)

=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hermetikkboks? Skjønner ikkeno? Tror jeg må lese de andre innleggene nå, hehehehe...

Men kjekt med billige og sunne ting!! Jeg handler på Kiwi jeg da, UTEN momsen :)

Skrevet

Hehe, jeg forstår det sånn som at du har handlet masse frukt i dag, eller er jeg helt på jordet nå?

Uansett, regner med at du har blitt befruktet, og om det var sånn eller slik så håper jeg det smakte:-)))

Hehehehe..........kniis kniis:-)

Skrevet

Kunne vel skrevet alt,og ikke i gåter.hehe

Ja,det var frukt jeg skulle spise. ;o) Noe anna skjer ikke i dette hus nei.

Skrevet

He he, bra det blir litt befruktning i hvert fall. Jeg skjønte den altså, men tok ikke rollen som hermetikkboksen skulle spille i befruktningsdramaet... Det var fersk frukt, itte sænt?

Men nå er jo jeg en TRÆÆÆÆÆG sørlending også, da :)

Skrevet

Hihi... smiler av dere altså:=D Og spesielt av det at Karomamma skal være TRÆÆÆÆÆG????? Det var liksom dagens......;=)

Skrevet

Må bare dytte opp denne (også...) Sånn at alle skjønner at jeg ikke er treg og sånn....

Sjalabais :)

Skrevet

Skarp som en syl:-)

Moahahahahaha!!!

Skrevet

Skjerpet og ullen om hverandre... Nei, nå blir det bare tull her. "Ullen" skulle være egentlig ligge under strikketråden (HAHA) til Reveenka.

Skrevet

Hahahahahahahahahaha:-)

Nå kaster jeg inn håndkleet, eller ullteppe. Alt ettersom.............trøtt, frøken rosa snorker som en mann, sambo leser spennende bok og jeg kommer til å ha en natt uten god søvn vet jeg.....

Have fun og lev vel:-)

Skrevet

Me too!

God natt og sov godt, alle sammen! Nå er det bare 5 timer pluss til jeg skal stå opp og gå i heldagsmøte med dressgutter og direkte i middag på kvelden. Og nytt heldagsmøte på onsdag og fly hjem på kvelden.... Æsj... dumme meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...