Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Nå har jeg vært å handla,og jadda det ble en del.... Pleier skjeldent handle der,men jammen hadde di mye godt til en billig penge.Så posene ble mange....Å sunne ting ble det masse av. I kveld skal jeg "befrukte meg" hahahahah ;o) (billig frukt er namnam for en hermetikkboks.Skal se jeg blir frukcoktail) =0)
Karomamma Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hermetikkboks? Skjønner ikkeno? Tror jeg må lese de andre innleggene nå, hehehehe... Men kjekt med billige og sunne ting!! Jeg handler på Kiwi jeg da, UTEN momsen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Hehe, jeg forstår det sånn som at du har handlet masse frukt i dag, eller er jeg helt på jordet nå? Uansett, regner med at du har blitt befruktet, og om det var sånn eller slik så håper jeg det smakte:-))) Hehehehe..........kniis kniis:-)
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Kunne vel skrevet alt,og ikke i gåter.hehe Ja,det var frukt jeg skulle spise. ;o) Noe anna skjer ikke i dette hus nei.
Karomamma Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 He he, bra det blir litt befruktning i hvert fall. Jeg skjønte den altså, men tok ikke rollen som hermetikkboksen skulle spille i befruktningsdramaet... Det var fersk frukt, itte sænt? Men nå er jo jeg en TRÆÆÆÆÆG sørlending også, da
♥Snulder Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Hihi... smiler av dere altså:=D Og spesielt av det at Karomamma skal være TRÆÆÆÆÆG????? Det var liksom dagens......;=)
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Må bare dytte opp denne (også...) Sånn at alle skjønner at jeg ikke er treg og sånn.... Sjalabais
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Skarp som en syl:-) Moahahahahaha!!!
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Skjerpet og ullen om hverandre... Nei, nå blir det bare tull her. "Ullen" skulle være egentlig ligge under strikketråden (HAHA) til Reveenka.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Hahahahahahahahahaha:-) Nå kaster jeg inn håndkleet, eller ullteppe. Alt ettersom.............trøtt, frøken rosa snorker som en mann, sambo leser spennende bok og jeg kommer til å ha en natt uten god søvn vet jeg..... Have fun og lev vel:-)
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Me too! God natt og sov godt, alle sammen! Nå er det bare 5 timer pluss til jeg skal stå opp og gå i heldagsmøte med dressgutter og direkte i middag på kvelden. Og nytt heldagsmøte på onsdag og fly hjem på kvelden.... Æsj... dumme meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå