Mini LK Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 ..at vannet skal gå i microfiber sofaen eller setene i blien, haha... Hva gjør vi da sier han, kaste sofaen?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Herlighet, det fosser jo ikke ut akkurat. kommer sikkert ikke til å bli annet enn litt våt i trusa di uansett.
Maria1979 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 he,he...komisk...jeg må vel bare si: Typisk mannfolk:-)Jeg leste innlegget for min mann og han sa: Vannet går vel alltid når man står?he,he...ikke helt forberedt han heller.....:-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 hehe samboeren min har planer om å legge håndklær i bilen som jeg skal sitte på i tilfelle vannet går for han gidder ikke å rense seter (han er bilpleier og måtte rense seter på jobben etter ei dame hadde født i bilen og det likte han ikke) og dessuten er setene så dyre har jeg fått beskjed om:P
27år nr.4 Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Visst kan vannet fosse ut, det har det gjordt på meg to ganger. Förste gangen i senga, og andre gangen i soffan.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 det fossa ut på meg også, men rett ned i gulvet da
Mini LK Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2009 Får trøste han med at de fleste fødsler starter med rier og da er man jo til en viss grad forberedt at vannet kan gå og når. Hehe....de er jo ganske søte og, må jo få bekymre seg for noe de også, vi har jo plenti vi tenker på.
Sporty mamma Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Når det gjelder setene i bilen og senga (har rammemadrass) så har jeg fått tak i såkalte kladder eller sånne froterunderlag som er plast på ene siden og myk froter på andre.Disse er vanntette.Første fødsel startet med at vannet gik og det FOSSET ut så nå har jeg sikret meg. KLaddene har jeg fått på jobben (jobber i helsevesnet) og froterunderlagene er kjøpt. Nå er det jo litt typisk at mannfolk tenker slik da, men jeg er faktisk litt enig at det er harmelig hvis det skulle bli flom :-)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 hei.. eg var forleden inne på jysk eg da å kjøpte meg tisseunderlag. som vi bruker til barna... de er oxo greie å bruke..
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 31. januar 2009 #10 Skrevet 31. januar 2009 haha der måtte jeg le litt vi kjøpte ny bil i forige uke satser på det ikke går inni den sofaen er så flekkete etter guttene mine uansett så den driter jeg i (Ønsker meg ny uansett) .
Hakkamella Skrevet 1. februar 2009 #11 Skrevet 1. februar 2009 Du får sørge for å sitte på håndklær og/eller tisselaken da. Verre er det vel ikke?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. februar 2009 #12 Skrevet 1. februar 2009 Uff, har ikke tenkt så langt enda jeg... Men jeg er mer bekymret over vegg-til-vegg teppene i alle rommene her jeg da.... Vi leier boligen, så teppene kan vi ikke fjerne heller.... Senga, sofaen og bilen er i det minste vårt.... Men det er bare jeg som har førerkort, så bilen blir vel ikke så aktuell å bruke uansett tenker jeg... Og sofaen burde vært bytta uansett... Nei, må nok passe på å bruke bind de siste ukene hvis vi skal slippe å erstatte noen vegg-til-vegg tepper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå