-------- Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har egentlig sneket med inn her en tur, da IKM ikke er før på tirsdag som kommer. Men så er det noe jeg lurer på, og tenkte at dere gravide damer her inne kanskje viste svaret. Min menstruasjon kommer på slaget hver gang.. Altså jeg kan ikke huske sist gang den ikke kom da den skulle, eller at jeg har blødd utenom da jeg skulle det. Nå er saken, vi er prøvere - vært det ei stund. Nå er mensen ventet på tirsdag (eller håper jo den ikke dukker opp). Men i går og idag har det vært bitte litt blod på papiret når jeg ha vært på do, ikke masse og ikke hver gang jeg har vært på do - men to ganger i går og en gang idag. Det er heller ikke vanlig mensblod, men litt blankt på en måte. Så er midt spm, hva kan så dette være? Kan det være festeblødning (håpe håpe) eller? Noen som har vært borte i det samme?
*toppris* Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 det kan det være ja:) lykke til med testingen.... får håpe tanten ikke kommer på besøk;)
lykkelig-mamma:-) Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 He he..var bare litt morsomt for jeg opplevde akkurat det samme..venter også mens på tirsdag..men blødd litt nå noen dager før.. MASSE LYKKE TIL TIL DEG!!!!!!!!
venter på septemberbarnet Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 høres ut som meg, nå når jeg ble gravid. lykke til med testing, og krysser fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå