Gå til innhold

Hva blir det på godisbordet i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det litt sjokolade, litt smågodt og litt potetgull!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal spise is:) Prøver å holde meg unna sånt når jeg er gravid. Er så stillesittende at jeg må passe både vekta og barnet. Is på lørdagen er ukas høydepunkt - yoghurt is med after eight.

Skrevet

har kjøpt så vi har i bøtter og spann.. og kommer sikkert ikke til å orke noe etter middagen i kveld uansett...

men har smågodt og potetgull

Skrevet

Her er det lavkarbo så det blir nok bare popcorn =) men skal kose oss med god mat.

Skrevet

Her har vi litt smågodt,sjokolade,M,potetgull og drops..Men ikke sikkert det blir spist så veldig mye nei.. Så her blir nok det meste liggende til helgene framover..

Skrevet

non stop sjokolade, seigemenn og ost og løk chips. sambo som ville prøve noe nytt, jeg er skeptisk da........

Skrevet

Karbo fattig snop...... Litt hassel og velnøtter og bacon crisp.

Skrevet

Pops sjokolade.

Stratos sjokolade.

Bamse potetgull

Salt og pepper potetgull.

vingummi.

Nå spiser vi ikke dette tomt på en helg da...hehe, det er 3 helgen vi åpner de samme posene :) 7

Må jo ha litt forkjellig å knakse på.

Skrevet

Kvikk lunch

Ritz kjeks

Is med sjokoladesaus

Salte fisk ( lakris)

Nam nam...

Skrevet

litt smash

litt snickers

litt potetgull

litt pepsi max

Skrevet

MASSE!!

potetgull

seigmenn/damer uten sukker på

salt lakris

toffin

noen biter sjokolade

Skrevet

Idag skal jeg og min bedre halvdel dele en japp og en smil. I tillegg har jeg litt potetgull. Gleder meg masse til "voksentv" begynner og jeg kan åpne skuffen, for nå er det leeenge siden jeg har spist snop (prøver å gå ned i vekt) men i kveld skal jeg faktisk unne meg litt ekstra :) må jo det en gang i mnd ;) du verden som jeg gleder meg *namnam*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

smågodt og chips, også brus da :) Dietten kan brenne en viss plass...

Skrevet

Det blir bare salt lakris:) nam nam nam:)

Heksehyl og sånne saltedekk som heter dragsters:)

Skrevet

Jeg har smash jeg skal koooose meg med ;)

Skrevet

Jeg har pepsi max og en svær pose med Freia klassikere som jeg ikke har sett før...... dvs...... jeg har jo sett alle sjokoladene, men ikke denne posen, hehe;-p

Og så skal jeg kanskje trakte meg en kanne med kaffe...... har kjøpt gooood kaffe;-p

Skrevet

Naturchips, stratos, litt smågodt og brus. Ååå, herre moses, det er deilig med helg! :)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Et halvt kilo druer, ritzkjeks og smøreost med hvitløk :-) yummy!

Skrevet

Har kjøpt Green&Blacks peppermynte sjokolade, veldig veldig god og jeg viste ikke den fantes i norge før igår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...