Gå til innhold

mensen termin eller Ul-termin?


baby89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

 

Det er vanskelig å si.

Jeg stoler ALLTID på min mens termin.

Hvis du er 100 % sikker på at den er riktig, så hadde jeg stolt på den.

Jeg har heldigvis hatt akkurat samme termin med mens som med UL.

Det kan av og til være skummelt å ha en stor forskjell på sin egen termin og UL.

Jeg har veninner som har kjempet for å få ny UL terminer, da de har vært sikker på at den har vært feil.

De har til slutt fått flyttet den litt nærmere egen termin.

Vær iallfall beredt 10 april.

Det er jo UL terminen som er registrert, så føder du på din mens termin, blir babyen registrert som prematurbaby.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay takk for svar:) Lurer liksom pga de siste dagene har eg hatt veldig mage smerter, vondt i ryggen, diare å litt kvalme, er redd for at det er symptomer på at jeg skal føde snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vil nok heller stolt mer på ul termin jeg ja, det er jo trossalt hvor stor babyen er osv.. å en menssyklus kan være uregelmessig, så derfor er det aldri 100 % sikkert når du hadde eggeløsning.. men dette er da mi mening, blir spennede å se når babyen kommer no d, lykke til videre i svangerskapet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var litt stor forskjell på det terminene der.. Jeg tenker du har en termin midt i mellom jeg..

 

Jeg selv har ul termin den 22mai, men min egen termin er den 15mai.. Å jeg er sikker på den.. Jeg kjente eggløsningen 3 dager etter samleie.. Jeg tok en tidlig test etter 14dager som ga utslag.. Skulle ultralydterminen stemme, så har cellene til min mann levd i 11 dager, å testen hadde vært positiv etter en uke. Å stemmer det, så er det virkelig en mirakelbaby.. hehehe..

 

Jeg bryr meg ikke om terminen er lik eller ikke.. Babyen kommer når den kommer.. Men skulle jeg gå over tiden, så kommer jeg til å protestere høylytt.. Vet at antall døfødsler øker med antall dager overtid.. Så min overtid vil starte den 15mai, det skal jeg sørge for og gi klar beskjed om.. =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...