Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 jeg syntes ikke det navnet var noe spesielt fint.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 helt greie navn hver seg, men blir tungt som dobbelt navn.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Tunge navn. Fine hver for seg, men sammen ble det veldig rart. Hvorfor så tunge navn? Hva om barnet i tillegg skal ha 2 etternavn. Da blir man jo aldri ferdig med å si navnet. Grusomt etter min mening..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå