Har to herlige gutter! Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 er det tenner eller straffer han meg for at han akkurat har begunt i bhg? Jeg tenker at det er tenner pga han biter på trappen og bordet innimellom...men han er blitt helt annerledes siden han begynte i bhg(han er super klengete) Må sies at han skal ha pupp hele tiden nå fra å ikke få mer enn to ganger daglig...så idag har han bare fått flaske.. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 jenta mi biter også, er litt over ett år. Hun biter når hun får motgang og er værre i di periodene hun har fått mange tenner på samme tid. Tviler på at en ettåring straffer mor fordi han er i barnehagen med biting, da ville det i såfall skjedd i det du leverte han eller hentet han, ikke senere. Hun biter også i bordet, på sofan, tv-benken osv. Det er nok fordi det klør og er vondt, og hvis hun får et nei da mens hun sliter med tenner kan hun også gå til angrep på meg. 1åringer lærer jo fortsatt hvordan de skal oppføre seg sosialt, og vet ikke at biting ikke er en grei sosial måte å reagere på motgang, det ligger nok bare i instinktet at når man føler sinne får man utløp i å slå og bite, da er det vi som foreldre som må styre de i riktig retning i hordan man skal reagere i sånne situasjoner
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 biting på bord osv er nok tegn på at det klør i tenna ja. snuppa her drev også med dt. det er hlt sikkert ikke en "straff", bare prøvbiter litt fordi hen klør og han klenger nok litt ekstra fordi det er uvant å være bort fra deg osv. snuppa vår ble ekstra kosete etter hun begynte i bhg, men det går seg til etterhvert! enda så vil hun gjerne "kose" med puppen når hun er trøtt, stikker hånden nedi toppen min og sånn, (slutta til jul)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå