Bare blåbær Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har nå tatt min første el test i dag.. Skulle begynt i går på dag 10, men fikk ikke el testene før i dag... Så i dag på dag 11 testet jeg.. Og den viste positivt... Weeeee brukte clearblue digital... Det som irriterer er at jeg ikke fikk tatt el test i går, for nå vet jeg ikke om el kommer eller har vært... hvor mange dager tester dere positivt på el testene...? vet at de viser positivt 24- 48 timer før el.. men hvor lenge etter el viser den positivt??? Hadde sex i dag, men før det har vi ikke hatt sex siden tirsdag.. (4 dager siden) skal teste i morgen bare for nyskjerrighetens skyld... men tenkte jeg bare skulle spørre for nyskjerrighetens skyld...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Eggløsningen har ikke vært hvis du fikk positiv i dag... Men, det øyeblikket testen blir negativ, da har egget sluppet :-) Lykke til!!
Bare blåbær Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 Åiij.. kult.. Og takk for svar:) Jeg som ikke skulle bli en sånn testoman... hehe... men var usikker om jeg hadde el i det hele tatt, og det ser det heldigvis ut for at jeg har da.. Hadde liksom ikke forventet at første test var pos da.. så derfor ble jeg litt usikker her..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Det er veldig greit å vite når el er da... :-)
Bare blåbær Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 Jupp, det var derfor jeg kjøpte testene, og er glad for det no da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå