Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Dere som har prøvd begge, hva synes dere er "lettest"? Er desperat etter å få en litt sunnere livsstil, ettersom kiloene kommer løpende på! Trening er ikke noe problem, det liker jeg å gjøre, men jeg liker også å småspise, godteri, chips ++..Ja, alt det usunne er mine favoritter for tiden.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hvis du er inne på disse sidene fordi du er gravid skal du ikke bruke noen av delene. Det er ikke sunt hverken for deg eller babyen. Ta slankinga etter fødsel og evt. amming er overstått. Sunnere livsstil oppnår du bare ved hjelp av å legge om kostholdet dessverre. Du kan jo uansett ikke fortsette med hverken den ene eller den andre kuren resten av livet. Sats heller på mer frukt og grønt, snop og slikt "når du må", og som sagt, slanking etter svangerskapet. :-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Nå er anonymforumet for både bim og dib da, så er jo ikke sikkert dama er gravid.... Til HI: Jeg tror heller på en kombinasjon jeg. Kutte ned på karbo, f.eks kun 1 potet istedetfor 2, og finne ut hvilket kalori inntak som passer deg. Liker du å trene, har du jo et kjempegodt utgangspunkt
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Lavkarbo er kjempegreier. Kiloene renner av, men energien er der fremdeles. Men det er litt vanskelig å unngå enkelte matvarer + at kostholdet blir litt ensidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå