våken_om_natta Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Leste i et Allers fra i sommer, som jeg kom over, at det i løpet av høsten skulle komme en batteridrevet mascara. Den skal da i følge det bladet være i salg nå. Noen som har sett noe sånt? Syns det høres ut som det mest unyttige man kan tenke seg!!!!
tante grusom master of law Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Det er lancome som har kommet med den. Prøvde den hos venninnen min og merket ikke at den vibrerte engang. Ikke noe for meg ihvertfall!
Stjerne37 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg kjøpte den for en mnd tid sia.Helt grei,kostet 330kr. Jeg kjenner vibreringen veldig godt,om den gjør vippene bedre enn noen anna mascara er vel så som så,men helt grei.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 De har den i tax-free'n på gardermoen iallefall. var en meget feminin gutt som demonstrerte den på meg og han var mest opptatt av å la meg kjenne på vibreringen. knis. Han hadde den på seg da og øynevippene hans var iallefall flotte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå