lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg skulle lage risengrynsgrøt i formiddag, men hadde kjøpt feil grøt, 15 min grøt, giddet derfor ikke lage grøt. Nå laget jeg meg en skål havregrynsgrøt. Ungene ville ikke ha. Gubben holder på å lage pizza, men det har ikke jeg lyst på, lurer på å lage pølsebiter og pomfri, eller har noen av dere noen andre forslag som er enkelt å lage til bare meg? Hva skal dere ha i dag?
skorpionfruen Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 I dag blir det litt tull her. Mannen jobber til 6 og da er vi invitert i bursdagsfeiring. Kjenner ikke at jeg har noe lyst for jeg er så forkjølet! Tenkte på å lage taco men vi er jo invitert bort på mat. Jeg og snuppa åt pølse med brød og kakao etter at vi hadde vært ute i dag. Blir vel med det!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Her ha vi spist grøt midt på dagen. Også blir det kylling tikka i kveld..
metaMORfose Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Storebror og knerten; lager dere noe annet hvis dere ikke har lyst på det som blir laget? Kanskje greit hvis det er Grandiosa, da )) eller hvis ikke ungene ser det. Jeg har bare lyst på kanelboller og cola om dagen, og smugdrikker cola hele dagen. Hender jeg får sånne raptuser når jeg ikke er gravid også, men da står jeg i mot. Nå derimot bruker jeg graviditeten for alt det er verdt, og hiver innpå ) Mannen min står på kjøkkenet i dette øyeblikk og steker biff og kyllingfilet, jeg har laget fløtegratinerte poteter som står i ovnen, og vi har salat og dampet brokkoli. Ungene har dekket på bordet foran tv med stettglass, fin duk og servietter. Så kos atte! Jeg gleder meg også til godteriet etter at minsta er i seng.
lÅktiHaUDe Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Idag ble det taco til middag. Og barnetv snopet er allerede fordøyd hehe jeg har gjemt mitt til voksentv juhuu
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2009 Nei, vanligvis ikke, men jeg spurte om vi ikke kunne lage noe annet enn pizza i dag, men gubben insisterte på pizza, jeg følte absolut ikke for det, lagde meg pomfri og kylling, hadde klart meg med brødskive om vi ikke hadde hatt noe annet i frysa. Har hatt pizza hver lørdag i 4 år. Synes liksom det begynner å bli nok.
metaMORfose Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 DA skjønner jeg ))) Takk for at du ikke tok spørsmålet mitt opp i verste mening, jeg så nå at det kunne virke litt kritisk. Var bare et oppriktig spørsmål. ( nå som jeg er gravid kan jeg kanskje skylde på hormoner..? hihi) Vi har som regel pizza på lørdagene vi også, så jeg skjønner frustrasjonen mer enn godt! Derfor hadde vi også en biff-avstikker i dag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2009 Hehe, prøver å snu alt her inne til beste mening, synes stemninga blir dårlig om man ikke klarer det;) Vi må nok bli flinkere å variere, lillemor har ikke spist lørdags pizzaen på månedsvis,i allefall ikke mer enn et par biter, tror nok hun også er lei. Forige lørdag da jeg og lillemor var alene hjemme lagde vi pølsebiter og pomfri, da spiste hun godt. Forslag til kosemat som også ungene kan kose seg med? biff synes jeg ikke er noe barnemat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå