Gå til innhold

er den veldig liten??


Baby<3

Anbefalte innlegg

symfysemålet mitt var på 18 cm da jeg var 24+2 uker...

 

hvorfor det ??

 

legen sa det var litt liten men at siden alt var bra på ultralyd så var det sikkert greit... hallo ? sikkert greit hehe...

 

er det babyen som er liten, eller bare magen ? eller...? skjønner ikke jeg...

brydde meg ikke noe særlig om det før jeg så hva der andre hadde og hvor stor forskjell det var...!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt mål var 21 cm da jeg var akkurat like langt, ganske liten mage her også og det var jo ikke så mye større enn deg. Kan jo hende livmor har vokst mer ut på sidene og ikke så langt oppover enda hos deg?

Så lenge du kjenner liv jevnlig er det vel ingen grunn til bekymring vil jeg tro. Har inntrykk av at det er veldig forskjell på når "magen kommer" iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også hos legen i uke 24, og jeg målte 19. Syns også det hørtes lite ut, men tenker at alle vokser forskjellig. Og jeg kjenner masse liv hver dag, så da er det nok ingenting å bekymre seg over. Magen ser jo og litt større ut når vi står oppreist da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt symfysemål var 17 i uke 19, og det var akkurat på midten av streken, men de vokser jo så forskjellig! Magen min er ikke spesielt stor til å være i uke 29 nå, men likevel var symfysemålet mitt 25 i uke 25, og det var på toppen av skalaen igjen.. Så det kan forandre seg på kort tid, ikke vær bekymret så lenge dere kjenner liv:)

 

Prinsessa vår turner og sparker i ribbein og det som er, og det er en herlig følelse! Spesielt for pappaen som føler det mer virkelig nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...