Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Da jeg så pluss tegnet på torsdagen,så sluttet jeg. Tok ikke flere røyk da,men gjett om jeg er røyk syk da. Flere som har gjort det samme?
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jepp, gjorde det med førstemann, men begynte igjen 3 uker etter fødsel. Sluttet igjen med en gang jeg fikk positiv test sist, og har fortsatt ikke tatt meg en røyk (6 mnd siden fødsel). Ikke har jeg lyst på heller : ) Lykke til, dette klarer du. Gratulerer med positiv test : )
2 nøster Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Samme her! Flinke deg, stå på! Har ikke røyket heller siden, det er over halvannet år siden..ikke er jeg sugen, ikke har jeg tid heller Vennina mi skulle bare ta seg èn siste for å roe nervene da hun fikk positiv test...hun sluttet aldri, og røyker fortsatt.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 da jeg skulle ta en test da jeg gikk med storesøster tisset jeg på et glass, gikk ut og røyka, tok testen da jeg kom inn igjen... hehe har festrøyket litt etter at hun ble født, men når man er på fest en gang i kvartalet går det fint ;o) for meg iallefall... leste innlegget ditt i går, lykke til videre )
Supermamm Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Gjorde det samme for 3,5 år siden:) Kommer aldri til å begynne igjen!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Ja, jeg gjorde det når jeg skulle ha nr 1 og så begynte jeg å røyke igjen 1 mnd etter fødsel.... (kjempe teit) men da røyka jeg bare 2-3 hver kveld, ikke noe på dagen =) Så når jeg skulle ha nr 2 gjorde jeg akkurat det samme, og jeg har ikke begynt ¨røyke igjen, nå er det 21 mnd siden fødselen =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå