Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sf målet mitt var 36 i uke 38, en del høyere en hva det var med nr 1. betyr det at jeg nå får en stoor baby? har sf måket noe å si for str på babyen? er så utrolig spent på vekten til snuppa, er 39 uker i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SF-mål er jo livmora, og ikke selve babyen, så det trenger ikke nødvendigvis være stor baby uansett..

Skrevet

Mitt sf mål har fulgt ukenen nøyaktig.. 26cm i uke 26, 30cm i uke 30..

Ligger HELT øverst i det mørkegrønne feltet på skjemaet.. Jm sa dette ikke betyr noe annet enn at alt skal vokse jevnt, og at sf målene er forskjellige fordi vi som kvinner er forskjellig skapt. Så lenge du følger din kurve er det bra.

Skrevet

Spiren er forøvrig anslått å bli samme størrelse som første (ca 3700g og 53cm - vi er genetisk store i min familie)

Skrevet

tusen takk for alle svar. med første mann fulgte jeg også 36 uker 36 cm osv. men nå har jeg ligget langt uten for det grønne feltet. så er veldig spent. nr en var 2900. har en følelse av at hu her blir nærmere 4kg....men håper ikke det...heh

Skrevet

sf målet mitt var 30 cm i uke 35/36, og studentlegen som målte stipulerte babyen t å veie ca 3500 g hvis jeg føder rundt termindatoen.

Skrevet

hei...

eg har bestandig hatt store mål. men alikevel så har eg småe barn... så med meg har de stor boltreplass i magen :)

Skrevet

kan jeg spørre om str på barna?

Skrevet

eg har aldri gått tiden ut.. har fått de 5 og 3 uker før termen...

-han eldste fikk eg 5 uker før å han var 2450 gram og 47 cm og 35 rundt hode...

-ho nr 2 var 3 uker før tiden og var 2700 gram og 48 cm og 34 rundt hode ...

- ho nr 3 var 5 uker før tiden og var 1965 gram og 45 cm og 33 rundt hode ...

å med alle har eg ligget langt over kurva med jordmora...

den eg går med no er var på beregna til 1800 gram no på torstag inne på ul.. da var eg 32.5 uker.. så den er -11 % i vekst.... men no oxo ligger eg over med jordmora..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...