Tribal Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Nå er sønnen vår 5 dager gammel, og for hver dag syns jeg han likner mer på storesøster som er snart 2. Han er mye større enn hun var, og helt annerledes i ansiktet, men etterhvert som trekkene glattes ut og vi blir mer kjent med ham, syns jeg snart de er som tvillinger å regne. Fant fram albumen fra da hun var så liten, men fant liksom ingen bilder der likheten kom fram - selv om jeg ser den hele tiden når jeg ser på ham og tenker tilbake.Nå har jeg tatt minst 50 bilder av ham for å prøve å "fange" et øyeblikk der jeg kan peke på et tilsvarende bilde av søsteren og si - SE så like de er! Det er helt umulig. Når jeg ser ham på kameradisplayet er han ikke det grann lik, han ser ikke engang ut slik jeg tror han ser ut! Jeg må visst innse at mammaer ikke ser med øynene, de ser med hjertet. Å ha en baby igjen gjør at barseltiden med datteren min kommer enormt mye nærmere, og det er sikkert det som gjør at jeg syns de ligner - minnene om hvordan det var med henne. Ikke minst hvor deilig det er akkurat sånn som det er nå, å knytte seg til et helt nytt lite menneske som man har vært med på å lage Tja. Så blaut blir man åpenbart av å være nybakt mamma igjen også, at man sitter på en lørdag og tenker på sånt God helg alle!
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hehe..høres kjent ut ja: ) Gratulerer så mye med gutten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå