Gå til innhold

Så lurt kan man altså bli av sitt eget mammahjerte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er sønnen vår 5 dager gammel, og for hver dag syns jeg han likner mer på storesøster som er snart 2. Han er mye større enn hun var, og helt annerledes i ansiktet, men etterhvert som trekkene glattes ut og vi blir mer kjent med ham, syns jeg snart de er som tvillinger å regne. Fant fram albumen fra da hun var så liten, men fant liksom ingen bilder der likheten kom fram - selv om jeg ser den hele tiden når jeg ser på ham og tenker tilbake.Nå har jeg tatt minst 50 bilder av ham for å prøve å "fange" et øyeblikk der jeg kan peke på et tilsvarende bilde av søsteren og si - SE så like de er!

Det er helt umulig.

Når jeg ser ham på kameradisplayet er han ikke det grann lik, han ser ikke engang ut slik jeg tror han ser ut! :) Jeg må visst innse at mammaer ikke ser med øynene, de ser med hjertet. Å ha en baby igjen gjør at barseltiden med datteren min kommer enormt mye nærmere, og det er sikkert det som gjør at jeg syns de ligner - minnene om hvordan det var med henne. Ikke minst hvor deilig det er akkurat sånn som det er nå, å knytte seg til et helt nytt lite menneske som man har vært med på å lage :)

Tja. Så blaut blir man åpenbart av å være nybakt mamma igjen også, at man sitter på en lørdag og tenker på sånt :)

God helg alle! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..høres kjent ut ja: )

Gratulerer så mye med gutten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...