Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg sluttet nylig å amme (noen uker siden), og igår oppdaget jeg kuler i den ene puppen. Kjentes litt ut som brystspreng, men jeg blir jo bekymra. Er sånn idag også, kjennes ut som små kuler + ømt. Vanlig å ha det sånn når man slutter å amme??
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Vet ikke, husker ikke, men er du bekymret, bestiller du time hos legen til undersøkelse.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Hei! Jeg vil først si at jeg aldri har vært gravid, og at jeg ikke vet stort om amming. Jeg kjenner flere "kuler" i brystene. Prøver å undersøke dem selv, men får det ikke til. Jeg har visstnok mange kjertler, som kjennes ut som kuler. Jeg måtte faktisk til lege for at hun skulle kjenne etter. Hun sa hun skjønte meg godt, fordi jeg hadde så store (?) bryster... Hadde b/c- cup den gang. Syntes det var litt flaut, men man må jo sjekke det! Bestill time til lege, du, og få det undersøkt. Det er sikkert ufarlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå