Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 lurer på om det er mulig å ikke ha noen som helst symptomer rundt IKM og likevel være gravid??? ganske dumt spørsmål sikkert.. går å lurer på om jeg skal teste meg..men har ikke noen symptomer i det hele tatt..IKM i dag..heller ikke noen tegn på at TR kommer i dag... pleier å ha litt murringer og løs mage i forkant.. noen som har erfaringer???
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Har aldri hatt noen symptomer jeg. Det første som kom var kvalmen, i uke 6-7. Men så har jeg heller aldri gått og kjent etter alt mellom himmel og jord da.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Nei, man trenger ikke ha symptomer i forkan av ikm selv om man er gravid. Jeg hadde ikke det. Hadde mer "symptomer" de gangene jeg ikke var gravid
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 så kjekt å høre..da er det ennå håp da:) krysser fingrene XXX HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Man trenger ikke ha symptomer og man trenger heller ikke alltid miste mensen. Noen får mensen opp til 6 måneder etter å ha blitt gravid:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Mine symptomer var sparkene i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå