Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det sushi på meg og min kjære. Lage noe annen middag på dagen til barna:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikker enda, men tror det blir wok rett av et eller anna slag....med sterk saus, glassnudler og annet snadder, kansje hjemmelaga våruller...mmm.....må ut å handle en tur

Skrevet

Jeg og snuppa mi på 8 år skal ha toro's madagaskar-gryterett med pølsebiter. Smaker faktisk veldig godt, men er nok hennes ønskerett i dag, ja. Blir gjerne ekstra barnevennlig mat siden det bare er oss to :)

Skrevet

Vi får besøk i kveld, og jeg skal diske opp med hjemmelagd pizza, med ost og hamburgerrygg inni kanten:-))) Nammenam... får vann i munnen bare ved tanken!!!

Skrevet

ikveld skal vi spise godteri og potetgull:)) har nettopp spisf pizza:)

Skrevet

I dag ble det speilegg på brødskive. Orket ikke lage ordentlig middag i dag, men det smakte himmelsk :)

I kveld vet jeg ikke hva dte blir, må ha noe godt. Får vente til sambo kommer hjem så får en av oss dra ut å hamstre godis : )

Skrevet

biff og smørdampet brokkoli. nam nam.

og kryddersmør da.

Skrevet

Her blir det nachos i kveld.Med masse god salat.. Og litt godis da!

Skrevet

grandiosa... :o/ og sjokolade...

mannen er på tur, og vi har vært syke hele uka, så det er greit med noe litt lettvint

Skrevet

Hjemmelaget pizza med kjøttdeig og bacon..yammi.

Skrevet

vi har nett spist hjemmelaget pizza m/bernesaus og potetgull vedsidenav nammis ja:)

Skrevet

Taco etter guttungen har lagt seg.

Han fikk noe jeg kaller falsk carbonara til middag. Det beste han vet

Skrevet

ungene har spist ostesnitzel og pommesfrites nå før barne-tv.

jeg og mannen skal spise biff med pommesfrites og peppersaus etter at ungene er i seng. gleder meg!

Skrevet

Gubben er ute med en kompis (og boner biler, haha) så jeg skal ha rester etter middag i dag; lagde noen sinnsykt gode, krydrede kjøttboller som jeg har tsatsiki til, og litt salat om jeg gidder å lage..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...