Lykkelig til snart to:) Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg er 2.gangsfødende og merker ikke spark eller bevegelse. Begynner å bli litt beskymret... Skal på ordinær ul på onsdag, skulle ønske det var i dag!!! Leste at det er normalt å kjenne spark mellom uke 16 og 22. Er det flere som merker lite til babyen? Tror jeg har merket noe bevegelse et par ganger når jeg har lagt meg, men er veldig usikker på det...
Juni prinsesse Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Merket lite i uke 17... Sånn av og til - muligens - og langt i mellom... Nå i uke 20 er det noe helt annet )
Kaja med spire Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Du trenger nok ikke bekymre deg. Jeg kjenner også lite spark, jeg er 3.gangsfødende og 17+2 i dag. Fikk også vite på forrige ultralyd at morkaken ligger foran som demper mye for spark.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 min var mye mer aktiv i 17 og 18 uke nå merker jeg mindre til han men tar seg vel opp i gjenn.. hadde morkaken forran antar de har litt å si... har doppler så sjekker regelmessig vist jeg ikke kjenner noe til han.... er 19+0 i dag....
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Nå er jo jeg førstegangsfødende, men kjente ikke noen ting før 19+5. Ikke så mye som en "boble". Stresset litt med dette, og spurte mamma som har født flere ganger. Hun sa at med nr 3 kjente hun ikke liv før uke 20!
julibebiss <3 Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 jeg venter nr to ..og er 17 uker på vei,jeg kjenner heller ikke særlig mye liv.innbiller meg at jeg kanskje kjenner litt innimellom..er litt usikker.... jeg har fått beskjed om at det ikke er unormalt...og at om ett par uker,da kommer ting til å kjennes helt anderledes ut =) så da krysser vi fingrene for det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå