Not me, not now, maybe later.. Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Er det noen som har noen gode ideer til hva jeg kan lage til middag i dag?!? Jeg sliter med kvalme, så det kan ikke være noe avansert som krever timer på kjøkkenet. Det kan heller ikke være noe med stekt ost på, for lukta av stekt ost får meg så kvalm at jeg gjerne kaster opp (savner pizza og lasagne etc ja...!!!). Og, så skal det helst være litt barnevennlig også da.. Noen som har noen forslag? Hva skal dere ha til lørdagsmiddag?
Stine? Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Her blir det taco=) Du kan jo evt lage lassagne uten ost, eller prøve med pizza og legge osten på bunnen og fyllet oppå? En god gryterett med salat, ris og varme rundstykker er også godt og lettvint:)
gutta00,05&09 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Vi skal ha biff med hjemmelaget røsti poteter:D det er kanon:D
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 vi skal ha pizza til kvelds.. men noe jeg synes eg veldig godt er fløtegratenerte poteter med stekt bacon og pølsebiter i.. med en god salat og varme rundstykker til.. skal egentlig være litt revet ost på toppen, men det trenger man ikke:)
Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 ah jeg fikk ond latter utbrudd da jeg leste taco - det blir det her!! Og biff i mårra.mmmmmmmmmmmmmmm
2prinsesserogbim Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Vi skal ha reker i kveld.... Har nok fått dilla på reker eg ja...
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2009 Takk for tips! Mannen min foreslo stekt ris med kylling og reker, så det ender vi nok opp med i dag, men nå har jeg i noen ideer til middager senere også. =) Taco-krydderer klarer jeg heller ikke nå når jeg er så kvalm.. Håper kvalmen snart gir seg og lysten på all slik sånn god mat kommer tilbake!
snellapella Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Her blir det biff ... Gubben skal lage. Nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå