♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 vil ikke gi han for mye og til kvelden må ha han uansett. Han går rundt her, men er selvfølgelig sliten og litt sutrete. 10 mnd
erteposen + 4 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes det er altfor lite feber til å gi paracet. Feber har jo en viktig funksjon for å bekjempe sykdommen, og du kan forlenge sykdommen. Samtidig er det et signal til barnet om at han skal ta det litt med ro. Gir ikke feber før den er oppe i 40 grader, siden det kan gi feberkrampe.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 takk, godt å høre!
erteposen + 4 Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 bør vel kanskje legge til at med en far som er lege er jeg vant med at alt kan kureres med et glass kaldt vann og en tur på fjellet:)
kokko Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Vi gir paraset i forhold til allmentilstanden ikke i forhold til hvor høg den er, vi har gitt om det bare har vært litt over 38... men då har de vært dårlige. nå ligger jentå mi og har 39 i feber, men er i fin form så då får hun ikke..... De sier jo at feberen er der jo for å fikse kroppen. pass bare på at ungen ikke er for varm i kroppen. ta av litt plagg
Mrs. Bouquet Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Barna mine har sjelden behov for paracet, men jeg gir om jeg vet det kan få dem til å føle seg bedre, og venter ikke til vi når et visst tall på termometeret. Hadde jeg hatt syke barn ofte hadde jeg nok sett det litt ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå