Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Er dette et must? Hvem merke er best? Manuell eller elektrisk?? Hva går dere til innkjøp av?
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2009 Ingen som har noen erfaringer og meddele??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Ikke nødvendigvis et must - jeg kjøpte ikke før jeg fikk brystbetennelse (men den er innmari grei å ha stående om man merker tendens til "klumping" i brystet og man ikke klarer å tømme nok ved vanlig amming). Hadde Avent manuell pumpe sist og det funka greit nok. Denne gangen (siden det aner meg at jeg kommer til å bruke den endel basert på erfaringene fra forrige gang jeg hadde baby) har jeg mer lyst på elektrisk, men vi får se hva det blir til ) Brukte elektrisk på sykehuset og det funka veldig fint.
Bic&Bac Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har avent manuell pumpe fra sist. Slutta å amme ganske tidlig, så for meg var det sånn sett et bomkjøp da den ble lite brukt. Var veldig glad jeg ikke kjøpte elektrisk, som ble liggende ubrukt. Dog, jeg vet jo ikke hvor mye jeg har behov for pumpe denne gangen. Hvis man blir å pumpe seg mye, er det nok greit å ha en elektrisk. Men hvis man pumper seg sjeldent, holder det fint med manuelt. Noen foretrekker også å håndmelke seg, og syns det funker vel så bra. Så det er utrolig individuelt...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har fått tilbud om å kjøpe Avent Isis iQ uno elektrisk brystpumpe for 400kr. Kostet 1200,- ny og er brukt kun en gang. Det er jo rene kuppet. Så går nok for den. Om jeg ikke bruker den så mye så kan jeg jo selge den igjen Håper jo å kunne amme en stund. Til 9mnd-1år kanskje. Noen tips til åssen man holder melkproduksjonen oppe til det??
mamma_Christine Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Skal man holde melkeproduksjon oppe, så er det jo selvsagt og amme ungen når ungen er sulten, men itillegg pumpe seg :-) Så da er det jo bra at du kjøper brystpumpe da Må si det var et veldig kupp det du har kjøpt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå