Gå til innhold

ang babyen som ble funnet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kopi av siste nytt

Samtidig vet politiet nå at:

* Spedbarnet ble ikke utsatt for vold

* Det kan ha vært dødfødt

* Opprinnelsen kan være asiatisk

Sånn..da vet dere at mora har ikke gjort babyen noe, men at det hele var rett og slett en personlig tragedie.

Jeg vil tru mamma ble så fortvilt hun ikke visste hva hun skulle gjøre. Ikke godt å si hva man kan gjøre etter en fødsel. Noen avviser jo ungen sin på føden også, men kommer til seg selv etterpå. Så er jo ikke godt å si hva mamman til babyen tenkte og gjorde når babyjenta hennes døde.

Synes veldig synd på mamman jeg, og håper hun melder seg og får den hjelp og støtte hun trenger. hun har det helst sikkert ikke det noe godt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dere mammaen har vært på bim?

Skrevet

Er ikke godt å vite om hun har vært på BIM eller ikke.

Men jeg trur nok hun kommer til å melde seg etterhvert, for dette blir nok tungt å bære alene..

HI

Skrevet

Vet dere, for alt vi vet har ikke moren noe med dette å gjøre, kan være ungen ble tatt fra henne med en gang den ble født.

Men får håpe hun får hjelp og støtte uansett hva som har skjedd.

Skrevet

Jeg syns også forferdelig synd på denne mammaen ,hun må ha vært bra desperat for å gjøre noe sånt .

Jeg håper hun melder seg sånn at hun får den hjelpen hun trenger ..

Skrevet

Tenk om det er en 14-15 åring som har blitt voldtatt av faren sin, klart å holde svangerskapet skjult helt til natten hun fødte og det er faren som har satt ut ungen....

Vi vet absolutt ingenting om hvilken tragedie som ligger bak dette, men uansett er det en tragedig. Har så utrolig vondt av denne mammaen! Håper virkelig hun kan komme til behandling hos omsorgsfulle kyndige mennesker. Når det virkelig går opp for henne hva som faktisk har skjedd vil hun gå rett til bunns og trenge mye hjelp for å finne fotfeste igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...