SolstråleneMine<3 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg liker veldig godt å gå med baggy jeans til vanlig, men nå når jeg er gravid og jeg ser på mamma bukser, er det bare stramme bukser. Ikke det jeg ønsker nå når jeg legger på meg overalt under graviditeten.. Noen som vet om et sted hvor de selger baggy mamma jeans i Bergen?
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Trenger vel ikke være mamma jeans? Jeg kjøper vanlige baggy jeans jeg, f.eks på Vero Moda, som er litt lave i livet og bruker en halv lang singlet/genser over slik at man slipper å vise rørleggersprekken. Kjøpte ikke en eneste mammabukse i forrige svangerskap, og satser på det samme i dette. (og jeg er ikke spesielt slank heller , og får gravidmager som ligger laangt over normale symfysemål...). De siste månedene må jeg kanskje opp en buksestørrelse, men så lenge de er lave i livet så funker det fint.
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Samme her :-) Vero Moda buksene er helt fantastiske når man er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå