Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så store smerter at man ikke klarer reise seg eller stå oppreist? Eller er det noe som kommer i klem som kan gjøre så vondt eller noe helt annet? Han ligger veldig langt nedi og jeg må konstant tisse og føler alt der nedi ligger på spreng+ d verker i mage og rundt halebeinet.

Har og hatt litt brunlig utflod/slim men ble undersøkt på torsdag så vet ikke om det er derfor, ble ikke strippet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallefall så store smerter at jeg knapt klarer å bevege meg, men aner ikke hva det er! Det verker sinnsykt her også!

Skrevet

Jeg føler på en måte at nerver og tarmer ligger i klem til tider men jeg går jo på do og klarer å fise feks. men når jeg har sammentrkning pulserer det oppover ryggen og jeg må holde meg muse stille men de kommer ikke regelmessig tror jeg. Er kvalm og.

Jeg var til vending på torsdag og det har skjedd så mye siden at jeg føler jeg har 0 kontroll over hva. Skal ringe føde ikveld hvis d ikke roer seg, har jo fått streng beskjed om å ta kontakt hvis jeg lurer på noe som helst etter torsdag men gerit å høre om andre opplever det samme liksom

Skrevet

Jeg har også lurt på om det skal gjøre så "vondt" at jeg ikke klarer å reise meg eller stå oppreist.... Det er verst når jeg har sittet en stund. Akkurat som alt er greit så lenge jeg går og står hele tiden. Men jeg må jo sette meg av og til også.... Føler jeg må konstant tisse jeg også, men det kommer jo bare noen dråper. Akkurat som det er "stengt" der nede og tisset ikke kommer ut. Men utenom det, så har jeg ikke vondt i verken rygg eller halebein. Bare press på ribbeina.

Skrevet

Har du tatt en urinprøve?? Jeg hadde det sånn som deg + vondt nede på h.side av ryggen og det viste seg å være en urinveisinfeksjon. Fikk medisin og nå føles alt mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...