Gå til innhold

Når begynner dere å handle inn utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 23 + 0, og begynner altså på uke 24 i morgen. Vi har ikke kjøpt inn noe utstyr enda, da vi har følt det har vært for tidlig, men merker nå at lysten på å begynne å handle litt begynner å melde seg. Hva med dere? Når er det ok å handle vogn, seng, bilsete o.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg starta da jeg fant ut at jeg var gravid. Nå i uke 23 har jeg det meste av små ting og dill. Noe skal vi også låne av min søster. Vi har bestemt oss for vogn, men vil vente å se om den kommer ut i nye utgave da jeg har hørt nyss om det. Møbler må vi ta når vi har ordnet en grei løsning på hvordan vi ønsker det.

Men når man ønsker å starte å handle, er jo opp til en hver :)

Skrevet

Jeg har kjøpt vogn i dag, synes det er veldig kjekt å ha de "store" tingene på plass. Er i uke 27:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt nesten alt av småtteri. Store ting skal vi kjøpe inn når vi skal til 3d UL i Bergen :) Jeg er da 27+4 :)))

Skrevet

Er jo veldig koselig å handle inn ting til den lille, men vi har nok vært redde for at det skal gå galt - vi kjenner så mange som har opplevd dette. Har venner som har mistet både i 3, 5 og 7 måned, samt en ved fødselen. Har nok følt at vi ville være mer på den sikre siden og ikke plutselig sitter der uten baby og med en masse utstyr som aldri ville bli brukt - det hadde vært vondt! Men nå når jeg går over i uke 24, så kan vi nok føle oss ganske trygge... Leste at 9 av 10 babyer overlever dersom de blir født i uke 24.

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei. Vi begynner ikke å handle noe før ca. uke 30 - man har det jo på ingen måte travelt. Jeg kikker litt på barnevogner på finn.no, men har ikke kommet over noe jeg MÅ ha!

Dessuten har vi prioritert økonomien sånn at vi venter :) Skal til syden, vil ha en bra tur og bra utstyr til lillepia når den tid kommer, èn ting av gangen!

Skrevet

Eg er 12+4 og har handla inn alt av store ting +++:) Til og med smokkesnor og babyleker. Meldt oss inni 2 bokklubber:):) Begynte å kjøpe klær når eg fant ut eg var gravid i uke 5, men eg er shoppoholiker også da, så det har tatt litt av:P Men det er så gøy at eg har ikke klart å styre meg. Men nå prøver eg å holde igjen og ikke kjøpe smokker, flasker og sånne småting:P Så får vi se hvor lenge eg klarer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...