Gå til innhold

VOOONDT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke sove i natt, gjorde så vondt! Klarte nesten ikke snu meg i senga, og klarte såvidt å komme meg på do. Er helt nede i magen og nesten i underlivet liksom. Hva kan dette være? Noe på gang?

Er tre timer unna syksehuset, så gadd liksom ikke bestille ambulanse i natt.. er litt bedre nå, men er fortsatt kjempevondt å bevege meg. Er 5 dager til termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

ikke vært borti noe lignende, men hadde hvert fall ringt føden for å høre hva de sa der. Spesielt siden du bor så langt unna, er det vel greit å være litt føre var. Ring!!! og hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går :-)

Skrevet

Bor egentlig 10 min unna sykehuset, er bare hjemme hos mammaen min i helga, siden samboer er bortreist.. kjipt å sitte alene å være bekymra, selv om det er mer kjipt å være så langt unna sånnsett.. så jeg var litt nervøs i natt, siden jeg ikke bare kunne stikke innom føden å få sjekka tilstanden.. :S

Men er jo lege her, så om jeg ikke blir bedre så kan jeg jo få de til å sjekke.. har ikke lyst til å tilkalle tilkalle ambulanse hvis det ikke er noe likevel, men er samtidig redd for å vente for lenge.. sukk..

Beklager skrivefeil, men har skjedd noe rart her, teksten er så liten at jeg ikke greier å lese det, vet ikke hvordan jeg får den større. Så jeg ser ikke hva jeg skriver :P

Skrevet

var palget med det samme i slutten av forige svangerskap...det er bekkenet som slår seg vran da babyen ligger langt nedi der....ikke noe farlig men grusomt vondt

Skrevet

Sitter og kjenner på de samme vondtene her i dag. Har masse kynnere/maserier, helt regelmessige hvert 5.min på det værste.. Konstant vondt helt nederst i korsryggen, og foran på/ved skambenet og oppover i lysken pluss nedover på innsiden av lårene..

Det er ikke skikkelige rier enda (kjenner igjen det som fjerdegangs ;)), men regner med det er kynnere og nedpress som klemmer på bekkenet osv så det blir så vondt å bevege seg. Gleder med virkelig til å få denne ungen ut nå! Den er nok uten tvil på vei nedover i bekkenet ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...