birrisj05.02.09 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Fikk ikke sove i natt, gjorde så vondt! Klarte nesten ikke snu meg i senga, og klarte såvidt å komme meg på do. Er helt nede i magen og nesten i underlivet liksom. Hva kan dette være? Noe på gang? Er tre timer unna syksehuset, så gadd liksom ikke bestille ambulanse i natt.. er litt bedre nå, men er fortsatt kjempevondt å bevege meg. Er 5 dager til termin..
treningsberta Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 ikke vært borti noe lignende, men hadde hvert fall ringt føden for å høre hva de sa der. Spesielt siden du bor så langt unna, er det vel greit å være litt føre var. Ring!!! og hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går :-)
birrisj05.02.09 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 Bor egentlig 10 min unna sykehuset, er bare hjemme hos mammaen min i helga, siden samboer er bortreist.. kjipt å sitte alene å være bekymra, selv om det er mer kjipt å være så langt unna sånnsett.. så jeg var litt nervøs i natt, siden jeg ikke bare kunne stikke innom føden å få sjekka tilstanden.. :S Men er jo lege her, så om jeg ikke blir bedre så kan jeg jo få de til å sjekke.. har ikke lyst til å tilkalle tilkalle ambulanse hvis det ikke er noe likevel, men er samtidig redd for å vente for lenge.. sukk.. Beklager skrivefeil, men har skjedd noe rart her, teksten er så liten at jeg ikke greier å lese det, vet ikke hvordan jeg får den større. Så jeg ser ikke hva jeg skriver
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 var palget med det samme i slutten av forige svangerskap...det er bekkenet som slår seg vran da babyen ligger langt nedi der....ikke noe farlig men grusomt vondt
Fire småtroll Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Sitter og kjenner på de samme vondtene her i dag. Har masse kynnere/maserier, helt regelmessige hvert 5.min på det værste.. Konstant vondt helt nederst i korsryggen, og foran på/ved skambenet og oppover i lysken pluss nedover på innsiden av lårene.. Det er ikke skikkelige rier enda (kjenner igjen det som fjerdegangs ), men regner med det er kynnere og nedpress som klemmer på bekkenet osv så det blir så vondt å bevege seg. Gleder med virkelig til å få denne ungen ut nå! Den er nok uten tvil på vei nedover i bekkenet ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå