heisand? Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 er det noen som skal ut? Jeg er så heldig at mamma og pappa kan sitte barnevakt, men ingen å gå ut med:(
UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jeg skal male...og kanskje sy sammen en joggedress jeg har klipt ferdig til eldstemann! Men spørs hvor lang tid det tar før jeg kommer i gang med malinga, hehe! I går starta jeg ikke før 23:30, så blei litt seint....zzzzzzzz! Gubben er vekke på utdrikningslag, så jeg må holde meg hjemme =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå