Gå til innhold

smykker og annet fra x'er

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere med det? jeg har øredobber og hålskjede som er veldig fint. jeg har ikke så lyst til å gå med de om jeg får meg ny kjæreste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hev de i do:( noe jeg angrer på hehe men var så sint! . Jeg ville tatt vare på de om jeg var deg:) Er fint å ha til "minne"

Skrevet

Jeg har et diamantsmykke jeg fikk av xen som jeg bruker.

Forlovelsesringene har jeg spart på men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med dem med tiden. Jeg er jo godt gift og har ring på fingeren;)

Skrevet

kastet i do ja, det kunne jeg lett gjort og hehe. får ta vare på de til jeg finner ut hva som jeg ender opp å gjøre med de.

Skrevet

Hvis du ikke liker dem, gi dem bort. Hvis du liker dem, bruk dem.

Skrevet

Hvis du har barn med han så kan du eventuelt gi det til dem eller smelte det om til noe de vil ha. Jeg har fått et hav av smykker fra min mann,kan aldri kaste det. Så da må datteren min ta over dem hvis noe skulle skje

Skrevet

Jeg ville smeltet de om til noe nytt, tror jeg.

Skrevet

Det jeg har fått av min eksmann bruker jeg. Gifteringen min har vesla fått smeltet om til et smykkeanheng.

Skrevet

Hihi. Jeg kastet det, jeg... Pakket inn i gladpack og kastet det i en offentlig søppelkasse. Kunne gitt det bort, men skitt au, kunne jo ikke tenke meg å bruke det mer uansett :P

Skrevet

Forovelsesringene er har blitt smeltet om til et hjerte til lillemor.

Diamantring bruker jeg av og til.

Så har jeg en drøss med perler, sorte og hvite som jeg ligger i smykkeskrinet.

Lillemor skal jo uansett arve dette en dag, så orker ikke kaste det.

Skrevet

Jeg bruker de jeg liker, og tenker ærlig talt ikke over hvem det var fra. Ser ikke problemet så lenge eksene ikke betyr noe spesielt lenger.

Skrevet

jeg har kastet alt jeg har fått, uansett verdi =/

mannen min går fortsatt med et smykke som han fikk av sin x for 6-7 år siden. jeg synes det er skikkelig respektløst overfor meg, så derfor har jeg kastet mine gammle juveler for liksom å vise at "jeg er bedre enn deg".

men uten hell, han går med smykket ennå..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...