Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Festeblødning? Hadde EL-slim den 27.01. og idag fikk jeg ei bittelita tynn stripe med helt klart blod på papiret. Nekter å tru at jeg har spire nå. Fjernet p-staven 13.01.09, å fikk mensen dagen etterpå (14). Klarte ikke å finne el med billige el-tester og hadde kun sex på dag 9-13 (el-slimet var på dag 14, og da er vell el på dag 15? eller noe sånt om jeg har regnet riktig?) Noen som kan hjelpe meg? Nå vet jo ikke jeg hvordan syklussene er etter staven, men har alltid hatt 28 dager, kunne stille klokka etter meg. Så da er vell ikm den 11.02.
Bare blåbær Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Det kan sikkert være ei festeblødning, men det kan også være at det er litt krøll med hormoner og syklus etter at du slurtet med p-stav.. Så det går ikke an å vite hva denne blødningsstripen er.. Men håper for din del at det er festeblødning... Ikke helt sikkert du hadde el heller.. eller kanskje denne blodstripen er el? har lest at det kan være bittelitt blod når en har el, og at det er da en er veldig fruktbar... så ta en runde sex runde du... bare for å være sikker... Lykke til:)
babyklar er lykkelig :) Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 siden sperm kan leve flere dager, kan du jo godt ha blitt gravid da ) Håp på det beste og forbered deg på det motsatte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå