1 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Tenker å kjøpe jakke og bukse. Vet ikke helt hvilken type jeg skal kjøpe enda, så da lurer jeg på om det er noen som har noen anbefalinger. Alle tips mottas med takk:)
3småtroll♥ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har Bergans Sirdal Lady jakke. Den er med litt for så slipper å måtte ha fleesejakke under. Super myk, lett og god jakke! Veldig fornøyd!! De har jo oxo de jakkene uten for, men jeg syns de ble veldig stive! Se på amfibi.no Der har de alle mulige Bergans jakker. Greit å se bilder og sammenligne priser der;)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har ei eldre jakke og er kjempefornøyd! Aldri brukt ei jakke så lenge jeg. Den ble ødelagt en gang, hovedglidelåsen. Da fikset Bergans det helt gratis for meg ) (Den var 2,5år gammel da)
mamarama og lille banan Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 jeg har også Bergans Sirdal Lady. dog den som er 3-lags, og uten for. jeg synes de er best en bør ha et tynt lag med ull og et tynt lag med fleece hvis en skal være ute når det er kaldt, men da er den utrolig bra! vurderer å kjøpe buksa som hører til og. jeg mener Bergans er best på turutstyr og klær du får det du betaler for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå