mimmimor30 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg fikk min lille prinsesse i oktober så det er jo blitt en liten stund siden,men jeg har ikke vært inne på denne siden på en lang stund! Hun kom en dag over terminen og var en stor jente på 4370 gr og 50 cm.lang.... Hver dag er en fryd sammen med henne....Hun pludrer og koser seg og har verdens herligste latter!!!! Så no sitter jeg og planlegger barnedåpen !
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer, sånn litt på etterskudd! Hørtes ut som en stor og fin jente:-) Lykke til med dåp!
Suprise! Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer med jenta og lykke til med dåp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå