gilgi Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Lurer på om noen her som har blitt gravide med at mannen tømte sæd såvidt han rakk å komme inn i hullet. Saken er det at vi begynte såvidt med sex, plutselig kommer lille sønnen vår grinende inn til oss og måtte gi oss. Mannen kom hjem i dag morres og jeg testet positiv med dig. el test i går kveld. Han reiser igjen i morgen. Får vel ta en runde i kveld;) :
babyklar er lykkelig :) Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 vet ikke, men er nok lurt med en runde nr to ))
gilgi Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Hadde en runde i går kveld også før gubben dro. Hadde positiv el test kvelden 30.01. Tok en test igjen i går på kvelden 31.10 og den var negativ. Det vil jo si at eggløsningen var over når vi hadde sex i går kveld. Har jo lite tro på at det skal klaffe denne pp. Er så forbanne på jobben til mannen min.
Arie Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 hei! Men jeg mener å huske det står i bruksanvisningen på EL tester at egget slippes 24-36 timer etter positiv EL test. Så da vil jeg jo si at dere traff blink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå