Gå til innhold

flere som er hovne over skambeinet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

der hvor en knepper buksene, lissom??

hvor langt på vei?

 

husker dette fra de to forrige svangerskapene mine også, men senere lissom. nå er jeg 6+0.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja syns jeg er litt "oppblåst" der nede;p merker at buksene blir trangere... hehe... er 9+1 ca

Skrevet

Det er ganske så normalt vil jeg tro, ettersom alle musklene i kroppen blir mer avslappet av alle hormonene. Jeg har det på samme måte (7+5), og tror det er bare magemusklene som er slappere enn vanlig.

 

Er også en del som mener at kvalmen vi ofte sliter med har sammenheng med dette, luft og treg mage skyldes også samme fenomenet:)

 

Tvillinger kan jo også være en forklaring hvis man føler seg "veldig gravid" .

Skrevet

har kjent det samme i mine to foregående svangerskap, men denne gangen kom det ikke snikende rundt uke ti-tolv men smalt til i uke 6.

 

jaja, en venderseg vel til det

Skrevet

man merkes vistnok slikt mye bedre med nr 2 osv enn nr 1... sikkert kroppen som vet hva som skal skje, så den forbereder seg... hehe...

Skrevet

Kan ikke bruke noen av buksene mine lengre, utenom ei som er sinnsykt lav i livet men begynner å bli vondt den også. Husker ikke hvordan det var sist(5år siden), men jeg husker jeg kjøpte ei bukse som var 1 nr for stor slik at jeg kunne ha den før jeg begynte me mamma bukser og etter fødselen og det var kjempebra kanskje jeg skulle lete frem den.... Ellers syns jeg at jeg ser feit ut, men det er pga av jeg ikke er vandt med å ha mage....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...