Gå til innhold

mannen skremte meg skikkelig i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er på hyttetur med jobben, kommer hjem i morgen.

i går ringte jeg han i halv 5 tiden, men han tok den ikke. han hadde prøvd å ringe meg opp igjen litt senere, men siden jeg ikke hørte det sendte han melding. han sa at han var på after ski. jeg svarte med at jeg hadde ringt fordi lillemor ville snakke med han, men fikk ikke noe svar... da klokken var halv 9 hadde jeg hverken fått melding eller at han hadde ringt, noe som er uvanlig han.

jeg prøvde å ringe flere ganger mellom halv 9 og 12, fortsatt ikke svar, så jeg sovnet. våknet igjen i 2tiden, enda ikke noe svar, så da begynte jeg å bli bekymret. jeg vet jo at han titter på telefonen i løpet av kvelden, og han ringer opp igjen med en gang han ser at jeg har ringt... jeg fortsatte å ringe frem til halv 5 (!!!!) uten svar, og jeg kjenner han så godt at hadde mobilen blitt stjålet/mistet hadde han lånt en telefon og ringt... så begynte jeg å lure på om sykehus ville ringt meg, vi er jo ikke gift...

kvart på 5 ringte han, skjønte ikke hva jeg drev med. han hadde sovet... jeg sa at jeg hadde prøvd å få tak i han siden halv 9 kvelden før, og trodde ikke helt på at han hadde sovet...

så sa han at han hadde blitt skikkelig dårlig, lagt seg klokken 7 og bare vært oppe og spydd innimellom. ikke hadde han vært spesielt full heller...

stakar, jeg var så sinna da han endelig ringte meg, rart at man reagerer sånn etter å ha vært engstelig... han ringte i dag tidlig, og han forstod jo at jeg hadde vært redd... var så ulikt han...

det endte jo godt, men det ble lite søvn i natt... håper lillemor sovner snart så jeg kan slappe av :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er dårlig unskylding for at han har sovnet :(

dette hadde aldri mannen min gjort hvis jeg ikke ringte mitt på natta :)

men jeg skjønner ikke hvoror du skriver halv 9 og 12 hvis det er kvelden??? kan du ikke skrive 20.30 og 24 i steden ??

jeg er kanskje litt pirkete, men men

og ringte han deg kvart på 5 om morran?? da tror jeg hadde blitt sur hvis jeg hadde sovet, og som regel sover jeg på den tide :)

Skrevet

Tror nå helst han gjorde andre ting enn å sove jeg da. Men han sa vel det for å berolige deg.

Skrevet

huff så kjedelig- kjenner følelsen.

Min har også gjort noe liknende for tre år siden. og jeg vet at han ikke har gjort noe annet enn å sovne- da flere av dem/"alle" er i familien min, og hele historien til hvordan han ble så innmari full har gått igjen i alle familieselskaper.

men jeg lå i sengen min og omtrent planla begravelsen hans fordi je var så redd for at han hadde sovnet ute i snøen eller noe..

teit å si at han har gjort noe annet. alle må ikke gjøre gale ting selv om noe er litt utenom det vanlig en gang i mellom. Vet ikke om du tenkte på at var utro Clue eller om du bare mente at han hadde festet veldig.

henderjo faktisk at man bare blir så full at man sovner....

og det sier jeg som har livlig fantasi ang utroskap.......

Skrevet

Signerer Clue...

Beklager. Den der hadde IKKE falt i god jord hos meg " jeg har sovet..." PISS, han kan aldri ha vært så syk at han ikke kunne sendt en melding til sin bekymrede samboer...så lenge han greide å siifra i femtiden...

Skrevet

Alltid er det noen som må antyde utroskap. Vi vet vel for søren ikke hva som skjedde? Vi kan TRO hva vi vil ja, men synes det er så utrolig unødvendig å si det! Herregud....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...