bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 skal ha maxi cosi med base. men finner ikke tilbud på det på reflex sine sider. men de har på barnas hus
Midtpunktene mine og meg Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 det er fru lyng og barnashus som er slått sammen..... barnashus har salg på maxi cosi med isofixbase. også tror jeg fru lyng kun har klær nå... ikke utstyr.
Midtpunktene mine og meg Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 det er fru lyng og barnashus som er slått sammen..... barnashus har salg på maxi cosi med isofixbase. også tror jeg fru lyng kun har klær nå... ikke utstyr.
Lilletrille med to jenter Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Reflex har også kjøpt opp barnas hus.. står på nettsidene deres.. Har selv sjekket tilbudene deres, men ser ikke ut som om de er de samme uansett..
McRabarbragrøt Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Leser du litt lenger ned på Reflex' hjemmeside står det at dutikkene kommer til å fortsette å operere som separate enheter selv om de eies av samme selskap. Så nei, ikke de samme salgene, og heller ikke alle de samme varene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå