Gå til innhold

Blodig snørr... Ufarlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget i dag at snuppa hadde en del blod i snørra si. Det har jeg aldri opplevd før. Hun er snart 9 mnd. Hun har influensa. Både jeg og eldste snuppa har det og, men ingen av oss som har blodig snørr.

Er dette noe jeg bør få sjekka? Noen som har opplevd det samme før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såre slimhinner i nesen? Har du brukt nesespray på henne? Jeg har hatt en del blodig snørr før, og det har aldri vært farlig.

Skrevet

Har ikke brukt det nå nei, så var derfor jeg ble litt forundra. Hadde jeg brukt det, så hadde jeg forstått litt mer...

Skrevet

min lile på 3 måneder har også blodig slim. hverken jeg eller storebror har det samme. Bruker ikke nesespray på han, bare saltvansspray og nesesug... jeg har regna med det var suget som var årsaken...... kanskje?

Skrevet

Har ikke brukt sånn suger på henne nå heller, for hun er ikke tett, bare bittelitt snørrete. Hun har nok ikke fått den hardeste varianten av influensa, sånn som meg og søstra hennes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...