Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Tog en test inatt å efter 2 min kom det upp ett svagt men tydligt rosa strek.. 2 dager till IKM! Blev lite fundersam på om jag såg syner men min sambo såg den åxå.. upp imorse å tog en ny test å den var klart positiv=) Jag e GRAVID!!!!! Hade en MA 2 aug med tre utskrapninger.. detta var vår första pp på 6mnd å då satt den.. helt otroligt!! Men känner att jag inte helt vågar tro att det är sant å att det ska gå bra.. får kryssa fingrar å tår!! tycker att det e min tur alltså! Skall till legen til veckan å be om tidigt UL så då finner vi iallafall ut tidigt om nått är fel. Har även bestämmt oss för att vänta till v12 innan vi berättar det för vänner å familje.. känns lite mysigt å ha en liten hemlighet bara vi två.. å ni da..hehe. Ville bara skriva av mej.. e helt vimsig av lycka å rädsla!! Kram
Lillevenn33 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer så mye!!! Dette fortjener du! Jeg hadde en MA i november og har fulgt din historie på Ufrivillig abort. Krysser fingrene at denne blir sittende i 9 måneder!! Dette må bare gå bra.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 grartulere så mye:)) håper det går bra denne gangen, og at du får deg et fortjent lykkebarn:)) lykke lykke til:)
grrrr Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 HURRA HURRA! Gratulerer så veldig mye!!! Nå ble jeg glad! Jeg har også fulgt din historie på ufrivillig abort siden min MA i september. Jeg har dessverre ingen spire i magen enda, men nå ser jeg jo at det går ann å bli gravid igjen, bare man tar tiden til hjelp. Jeg har hele tiden vært så imponert over din optimisme, selv om du har hatt litt ekstra komplikasjoner etter aborten. Har du noen graviditetssymptomer eller? Jeg har 3 dager til IKM, men tørr ikke teste enda. Jeg går konstant og kjenner etter om puppene er ømme og andre symptomer på graviditet. Men det er kanskje ikke vanlig å kjenne noe så tidlig? Samboern syns jeg er LITT hysterisk etter å gå å kjenne etter symptomer... he he. Men jeg ønsker bare så inderlig å bli gravid igjen!! Sender et stort SMIL til deg!! Klem Berit78 (gammelt nick)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 Tusen tack för alla gratulationer!! Detta känns helt underbart men samtidigt som det inte är sant. Har inga graviditetssymptomer nej förutom mensmurring å synliga blodådror på puppene.. men inte kvalm eller onda pupper nej. Hoppas det kommer=) Va 100% säker på att mensen skulle komma så på torsdag tänket jag beställa nya eggløsningstester..men så tänkte jag att jag väntar tills mensen kommer=) Hoppas ni alla följer efter!!! Sänder massa babystøv till er alla.. å nu får vi bara hoppas att detta går vägen! Kram
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer!! Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast!! :-)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2009 Tack=) snällt om du kunde kryssa allt du har i så där 8 uker framöver, oki?? Håper det er din tur snart!!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Skal krysse mer enn det jeg :-) Takk for det! Har begynt med akupunktur nå, og håper det gjør susen.
J -76 Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Gratulerer! Godt å høre at man blir gravide etter MA, lykke lykke til!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2009 Jag har åxå börjat på akupunktur!! Å det verkade u fungera på mej så=) Lycka till!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. januar 2009 #11 Skrevet 31. januar 2009 Å, hvor mange ganger har du vært der da??
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2009 Jag har varit där 6ggr.. med uppehåll pga ferie å utskrapning. Starta i slutet av november!! Så jag väljer å tro att detta hjälpte mej å få tebax mens å eggløsning å med å bli gravid=) Men man måste ge det tid, tar längre tid för vissa.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 31. januar 2009 #13 Skrevet 31. januar 2009 Så flott! Tok ikke mange behandlinger for deg da :-) Ja, jeg er forberedt på at det kan ta tid.. Akupunktøren min har sagt at hun har som mål at jeg skal bli gravid iløpet av sommeren.
grrrr Skrevet 2. februar 2009 #14 Skrevet 2. februar 2009 Hei! Jeg må bare fortelle til deg AchiviengE. at jeg testet postitivt på CB Digital i dag! JIPP! Jeg er både overlykkelig og overnervøs! Nå blir det spennende uker fremover.... Klem
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 2. februar 2009 #15 Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer så kjempemasse da!!Og lykke til på veien!er du fra sverige?min samboer eg det også:)hadde en MA 1.nov i fjord:( men er 2pp nå så
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 3. februar 2009 #16 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer så mye begge to:) Det er så hyggelig å lese at det finnes positive hendelser i hverdagen... håper snart jeg kan kjenne på den gleden:) Hadde ikm i går (eller i dag) og foreløpig har ikke rakletanta dukket opp..puuuh. Men jeg tør ikke å teste enda, er livredd for å bli så skuffet.. hehe Ønsker dere masse lykke til med voksende mirakler i magen*** tvi tvi
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2009 Hei grrr!!! GRATULERER!!! Så fantastiskt! Å jag e helt enig om att man blir overlykkelig å overnervøs!! Jag har redan varit hos min lege å søkt fødeplats å fått henvisning till tidigt UL.. =) Jipppiiii vi e gravida.. livet e fantastiskt å kroppen är ännu mer fantastisk!!!! Kram
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 4. februar 2009 LEB-JeNta: Hur går det, har du testet än??
Dotten Skrevet 4. februar 2009 #19 Skrevet 4. februar 2009 Så flott! Gratulerer så masse og lykke lykke til Og grattis til grrrr også. Krysser alt for at dere begge bærer frem en flott baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå