Gå til innhold

Onje i majen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du, jeg ser du er et godt stykke over ikm, hva føler du da ? Jeg skal ha ikm i dag, fikk negativ test igår morges, så er litt i tvil her. Samtidig så har jeg (sorry) diare og hard mage om en annen, jeg har også vært en hel del kvalm, testen jeg tok på torsdag ble svaaaaaaaaakt svakt positiv. Så nå er jeg usikker gitt !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, noen som skriver til meg :) så koslig!

heldig gris, får positiv test du :) tok en test dagen før IKM og den var neg. har ikke tatt etter. og tørr ikke ta ny test før mand. tror TR kommer. har lite symptomer....tror jeg. går en del på do. men vet ikke helt om d kan være et symptom eller at jeg har drukke mye. også har jeg litt murringer. men d har jeg hatt sånn av å på siden EL.

hadde ikke symptomer før uke 6 med forige baby.

så tror ikke noe før evt TR kommer eller at testen slår ut positiv :)

men håper selvfølgelig på pos.test :))

dine sympotemer er jo typisk gravid symptomer da :)) tror nok du er "mer" gravid enn meg ;)

vi får krysse fingrene!!

lykke til.

Skrevet

Ja var ikke det koselig hehe !

Jeg testet jo negativt i dag da, så jeg har rent lite håp kan du si. Jeg håper du kan være gravid, hadde vært så moro om vi alle lyktes !!

Jeg er ganske spent på dagene fremover, men jeg har jo ikke fått mensen jegheller, men har også murringer hele tiden. Merker det ik korsryggen fra tid til annen.

Skrevet

4 dagen etter IKM dette..ingen mens. har du fått TR?

hvilken test har du brukt da? di er jo ikke alltids til å stole på.

å siden mensen ikke er her så er jo d et håååp :))

å ikke minst symptomene :)

har ikke test på hus. lovet meg selv å ikke kjøpe en før mandag, for hadde jeg hatt en test, jeg hadde bare testa meg. så i morgen blir d av sted for å kjøpe en...hvis TR ikke er komt da.

foresten, jeg er veldig trett om dagen. merka noe til d du?

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/240742

Ingen tr her enda heller ! Jeg tok jo en svaaak svak positiv 2 dager før ikm, og en negativ igår, på selve ikm, så jeg får nok mensen. Enten har jeg hatt en kjemisk graviditet, eller så har det bare sluppet. For en strek er en strek, og det var virkelig en strek der.

Har heller ikke testet i dag, og tester ikke i morgen heller, men på tirsdag morning om mensen ikke har kommet før da. (noe jeg er bombesikker på).

Trøtt ja ? Hjelpes, jeg er så utrolig trøtt, om du går inn på tempingen min der, ser du alle symptomene mine, de står under der listet. Temper du ?

Jeg tok CB to dager før ikm, og quick respons igår.

Skrevet

Hei du, ser du har satt deg opp som ikke gravid, men det må du ikke gjøre så lenge du ikke har fått mensen !! Det kan jo fortsatt hende du er gravid. Jeg er også over ikm, men er også sikker på at mensen kommer. Skriver meg derimot IKKE opp før den er her hehehehe !!! Hvordan er det med deg da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...