Gå til innhold

Vet ikke om jeg tør.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke melde meg på treff, er flere ganger her inne og ser om det er treff som kan passe for meg. Tenker DENNE gangen skal jeg melde meg på.

Men så leser jeg at de har møttes flere ganger og kanskje kjenner hverandre godt. Mens jeg er helt ny og kjenner ingen.

 

Er så redd for å gå imot bordet der alle sitter. Hva skal man si, hvordan skal man smile, hva om man tar feil av de som sitter der.

 

Er det flere der ute som er som meg? Har tittet på disse sidene i flere uker og prøvd og tvinge meg selv til og melde meg på.

 

Men er så redd for at jeg skal være utenfor på¨treffet. Er så sjenert i tilegg og sier veldig lite i nye situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting å grue seg for. Jeg har vært på to treff. Har møtt både "nye" og "gamle". Du kan spørre i disken hvor gruppa sitter, for det er ofte registrert på eks "Sommermager" el lignende, ut ifra når du har termin. Da vet du i alle fall at du går til riktig bord. Når du kommer blir du godt mottatt. Det er ikke alle som kjenner hverandre i alle fall, så det er du ikke alene om:) Håper du tør å komme etter hvert!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia=)

Jeg forstår veeeldig godt hva du mener. Jeg gikk på treff for første gang denne uken, men har tenkt på det i mange mnd. De andre hadde vært på treff før. Derfor kvidde jeg meg ekstra mye. Men må si at det gikk veldig bra og jeg hadde det kjempe kjekt på treffet. Og vi har allerede avtalt nytt treff til uken som kommer=) Så jeg håper du tør å melde deg på! Hvor bor du? Arrangeres det noen treff for ditt område. Har hørt at de treffene i byen kan bli litt stor, så man får liksom bare pratet med den man sitter ved siden av. Kanskje lettere å gå på et "lokalt" treff??

 

Uansett, meld deg på! Du kommer ikke til å angre=)

Ha en fin godværsdag! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor like ved KBS...

 

Er det noen som har vært på treff og følt seg utilpass og utenfor?

 

Hvilken aldersgruppe er det som er på treffene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist treff jeg var på var det ca 15 stk. Da ble det 2-4 som snakket med hverandre pga litt teit plassering. Så ut som alle hadde noen å snakke med. Praten går i alle fall lett! Er litt usikker på alderen til folk.. i hovedsak folk i 20-årene, men noen under og noen over tror jeg. Ellers var det både førstegangsfødende og 2.- og 3.-gangsfødende.

Du blir nok godt mottatt hvis du bestemmer deg for å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...